Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lurer på om jeg kan få legen til å skrive ut sobril til meg før jeg skal til tannlegen.

Hver gang jeg er der, skjelver jeg som bare juling, selv om det bare er en sjekk. Dårlig samvittighet, tannlegeskrekk og generell angst når det kommer til tenna mine.

Må ofte kjenne etter at de er i munnen min til vanlig, da jeg har drømmer om at tenna mine knuses titt og ofte, samt at jeg ser det for meg at jeg ikke har tenner, kjenner de plutselig ikke og får sånn mindre gøy sjokk.

Det, og det faktum at jeg trenger 7-8 sprøyter bedøvelse for å ikke kjenne at han roter rundt inni der, gjør tannlegebesøkene mine langvarige og dyre, og det går 2 år mellom hver gang jeg er der.

Så jeg har fortsatt 3 hull jeg ikke har fiksa, siden tannlegen min gikk av med pensjon siden sist jeg var hos ham og jeg har ikke funnet meg noen ny som ikke er sadist.

Sliter du mye med betennelse?

Er den mengden jeg er vant med selv, og ofte funker det ikke da engang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minner meg om forskjellene på russerne og amerikanerne under space race. Amerikanerne brukte millioner på millioner på millioner til å utvikle en slik penn. Russerne brukte en blyant.
Har hørt samme historien uten at jeg kan gå god for sannhetsgehalten.

Men problemet med bruk av blyant er blyantstøvet. Det er mye sensitive instrumenter der oppe og uten gravitasjon så er det veldig vanskelig å kontrollere hvor det havner. Kanskje russerne måtte invistere ekstra masse i filtrering av luften. Med tanke på den ekstra vekten noe slikt kkan innebære så kan det hende det var mer kostnadseffektivt å utvikle denne pennen.

Skrevet
Posten; you just gotta hate em..

Hvor skal den?

Skal til Aurskog høland (1930)

Værste er at de faktisk klarer å sende pakken til seg selv (på feil sted) tre ganger på en og samme dag

Skrevet
Wha, er digg med og putte en jævla tepose med brekkmiddel under leppa? :p

Absolutt fuckings alt. At du ikke har hår nok på brystet til å takle sterk tobakksmak er da ikke mitt problem :wee:

Snus = Its amazing, give it a lick, it tastes just like tobacco. :-------D

Skrevet (endret)

Vell. Da er min skoledag straks ferdig, læreren har dratt for dagen på et møte^^ Så jeg skal gå fem min tidligere! Selvom jeg egentlig må være her til kvart over to!

Endret av Quakecry
Skrevet
Vell. Da er min skoledag straks ferdig, læreren har dratt for dagen på et møte^^ Så jeg skal gå fem min tidligere! Selvom jeg egentlig må være her til kvart over to!

Wow, 5 minutter før?

Du er heldig du;)

Skrevet
Lurer på om jeg kan få legen til å skrive ut sobril til meg før jeg skal til tannlegen.

Hver gang jeg er der, skjelver jeg som bare juling, selv om det bare er en sjekk. Dårlig samvittighet, tannlegeskrekk og generell angst når det kommer til tenna mine.

Må ofte kjenne etter at de er i munnen min til vanlig, da jeg har drømmer om at tenna mine knuses titt og ofte, samt at jeg ser det for meg at jeg ikke har tenner, kjenner de plutselig ikke og får sånn mindre gøy sjokk.

Det, og det faktum at jeg trenger 7-8 sprøyter bedøvelse for å ikke kjenne at han roter rundt inni der, gjør tannlegebesøkene mine langvarige og dyre, og det går 2 år mellom hver gang jeg er der.

Så jeg har fortsatt 3 hull jeg ikke har fiksa, siden tannlegen min gikk av med pensjon siden sist jeg var hos ham og jeg har ikke funnet meg noen ny som ikke er sadist.

Sliter du mye med betennelse?

Er den mengden jeg er vant med selv, og ofte funker det ikke da engang.

Nope, har så vidt jeg vet, aldri hatt betennelse i tenna eller rundt om i munnområdet.

Skrevet
Vi er litt spenstige i Moss ;)

Moss = Gross :(

Pfff! :p

Vi stortrives vi :D

Nå høres både flygenge rektum og Hengende lem ganske gross ut da.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...