Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
"Blir du med meg hjem og sjekker ut den nye varmtvannstanken min?"

"Ta gjerne med sukker og vannfilter"

Hjembrent blir brygget på sukker for de som ikke tok den.. MMMH SWEET LEMONADE!

Skrevet
Uff, kan jo trøste deg med at jeg ikke løper etter folk med en gjeng og ildrake til vanlig da :p

Det setter jeg pris på.

Blir du redd om jeg har med ildrake og en gjeng på neste forumtreff da :hmm:

Skrevet
Vel, jeg har sprit og varmtvann i massevis, såeh ...
Wow... Dette er et tegn på at tiden forandrer seg. Før så var det vanlig å lokke småjentene med snop når man skulle brutalt misbruke dem. Nå lokker man med sprit og varmtvann. Skal si ting går fremover her i verden.

Snop er så usunt vet du, kidsa tenker mer og mer på det at de må holde seg slanke og si "nei takk" til godteri av den grunn, men sprit blir du ikke feit av, og så vidt jeg veit, ikke varmtvann heller, så det er helt ok :)

In other words, clvns musikkanbefalinger har nok en gang slått til.

Jeg er helt forelska i Nebular Spools "Shul" :)

Skrevet (endret)
Da forlater jeg DNFK for dagen, skal utnytte gode tilbud på Dressmann..

Ha en fin dag alle sammen :)

Har du i det hele tatt sagt noe? Jeg har _ALDRI_ sett deg før, noen gang.

Men du får ha en fin dag likevel og lykke til på dressmann. Du kan trenge det, de folka er faen jeg gale. Har du bittelitt tyrenakke får de panikk alle som en.

Endret av Nyhus
Skrevet
Snop er så usunt vet du, kidsa tenker mer og mer på det at de må holde seg slanke og si "nei takk" til godteri av den grunn, men sprit blir du ikke feit av, og så vidt jeg veit, ikke varmtvann heller, så det er helt ok :)

Er det ikke en million kalorier i sprit da?

Skrevet

Nesj da, kommer helt sikkert an på hva slags type alkohol jeg fôrer deg med.

Skrevet

Jo, du blir feit av alkohol, og spesielt himkok.

kommer helt sikkert an på hva slags type alkohol jeg fôrer deg med.

All alkohol er proppa med carbzzzzzzz

Dagen starta så bra, og nå er den bare dritt...

Hei, vil du komme og se på den nye varmtvannstanken min? :whistle:

Skrevet
Teoretisk så inneholder sprit veldig mye energi, ja. I praksis så er dette energi som kroppen ikke bruker/"forbrenner".

Bensin inneholder også mye energi (energi og kalorier er to sider av samme sak), men du blir ikke feit av en jerrykanne med 95 blyfri. Faktisk så blir du så slank at man etter et par måneder kan være redusert til et skjelett.

Skrevet

Er de? Hmm, det forklarer hvorfor dietten din ikke fungerte i lengden, jeg drakk jo uante mengder alkohol den tiden :p

Ikke at jeg holdt særlig lenge uansett. Ble for frista av sigarettene, som gjorde at det å trene var et helvete, samt at uansett hvor mye tunfisksalat jeg spiser, kommer det opp igjen relativt fort uansett. Det er rett og slett heslig!

Skrevet
Er de? Hmm, det forklarer hvorfor dietten din ikke fungerte i lengden, jeg drakk jo uante mengder alkohol den tiden :p

Nåja, alkhol = fett som legger seg på undersiden av magemusklene. Mao fryktelig vanskelig å trene bort, så å tro du skal merke noe til det etter kort tid er nok litt mye å håpe på.

Skrevet
Lars og en femdunk med Long Island Ice Tea, rawr <3

Hey, den hadde jeg nesten glemt. Du må gi meg oppskrifta på den der Lars, den var ganske smud.

Det var "jukse-Long Island" da

Coca Cola, Iste fra pulver (fersken eller sitron, your choice. Jeg pleier å bruke sitron.), Captain Morgan Black Label (for guds skyld: IKKE SPICE GOLD!!!!) og Jose Cuervo Especial Silver. Husker ikke blandingsforholdet. Prøv deg frem.

Skrevet
Det var "jukse-Long Island" da

Coca Cola, Iste fra pulver (fersken eller sitron, your choice. Jeg pleier å bruke sitron.), Captain Morgan Black Label (for guds skyld: IKKE SPICE GOLD!!!!) og Jose Cuervo Especial Silver. Husker ikke blandingsforholdet. Prøv deg frem.

Husker at den var fake, men fortsatt smud. *lagre oppskrift*

Veldig usikker på hva jeg skal til helga, men jeg har en stygg følelse av at jeg kommer til å gjøre det med promille =D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...