Ninnik Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Jeg skal nu bare bli skjellett når jeg dør:) De, fleste. forstår. nu hva, jeg skriver, så da er det. ikke så! nøye med rettskriving,, nett opp all tid like gøy og skrive med for mange space bar trykk Søvn er digg ass. Tok en fire-og-en-halv-times powernap i går, og sto opp for å spise, la meg igjen og sovna etter maks 2 minutter Kunne drept for den evnen der. Sliter med å sove om nettene. Vrir meg ofte rundt i flere timer før jeg faktisk slokner. Men nå får jeg prøve meg med et par knockout piller. Good night DNFK. Har hatt de dagene før, blant annet da jeg lå på sjukehuset fikk to jævla sovepiller og blunka ikke de neste 10 timene.. Kanskje det var fordi Sykepleieren var som tatt ut fra en guttedrøm
n4w Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 (endret) Har hatt de dagene før, blant annet da jeg lå på sjukehuset fikk to jævla sovepiller og blunka ikke de neste 10 timene.. Kanskje det var fordi Sykepleieren var som tatt ut fra en guttedrøm Haha. Du har jo også den typiske "ut og inn" natta. Hvor du sover i fem - ti minutter før du våkner igjen. Det er ille. Winston_Churchill_Speeches_and_Radio_Broadcasts_1934_1946.torrent VIIIIIIK! Good night ladies and gents. Endret 4. november 2009 av n4w
Ninnik Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Det aller værste var at jeg forsov meg til skolen i dag tidlig. Selvom jeg hadde 15 timer med søvn i bagasjen. men nå er det natta DNFK. Goodnight Goodnight
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Jeg har fri i morgen, men skal prøve å stå opp tidlig for å vaske klær og gølv
TheKims Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 (endret) Missunner dere som har jobb/skole. Har fri hele dagen å det sucks ass, blir mye tid foran pc og tv. Meldte meg inn på elixia i dag, så nå blir det trening for fulle mugger:) Irriterende å måtte bruke proxy for å kunne gå inn på diskusjon.no, får ikke åpnet spoiler, får ikke lagt ved vedlegg og ingen smileys edit: der snek det seg inn en smiley :-) Endret 4. november 2009 av Big tony
Merk. Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 (endret) Hvilken avatar skal jeg ha? Den jeg byttet til nettopp eller denne: Endret 4. november 2009 av Merkwürdichliebe
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Ingen av dem har spesielt god kvalitet, etter min mening.
Merk. Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Er egentlig enig med deg, jeg aner bare ikke hva jeg skal som avatar. Ash Ketchum som Kim Jong Il er litt moro da
j-- Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Enig med LueDotten, likte ingen av de noe videre.
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Gawd, huepine fra ingensteds, dra deg til helvete bort igjen :|
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Er egentlig enig med deg, jeg aner bare ikke hva jeg skal som avatar. Ash Ketchum som Kim Jong Il er litt moro da Vel, flaks for deg at jeg er veldig snill!
Merk. Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 (endret) Aj, kom på noe bra nå, men jeg trenger photoshop som jeg kun har på min andre PC. Da blir Merk. avatarløs til i morgen EDIT: Så kommer LueDotten og gjør meg usikker igjen... får vente med juleavataren til desember da Endret 4. november 2009 av Merkwürdichliebe
TheKims Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Big Tony: Hvorfor må du bruke proxy, da? Essoen over veien har ordnet innholds filter på nettet sitt:) Rart de ikke har passord beskyttelse på nettet. Jeg tar meg litt til rette å låner litt hos de:)
j-- Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Big Tony: Flaks for deg, åpent nett er alltid fint Hmm, skal fikse meg ny avatar snart, jeg óg. Fiksa litt på signaturen nå da, hvad tycks?
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Den øverste linja gjør den litt rotete.
Jann - Ove Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Jadda. 2 dager før radiolisensprøven oppdager jeg at pdf-fila med læreboka er forsvunnet, og minnepennen med backupen er formatert. Nå håper jeg at den kan reddes, ellers må jeg gamble på at prøven blir lett
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 EDIT: Så kommer LueDotten og gjør meg usikker igjen... får vente med juleavataren til desember da Bare hyggelig.
TheKims Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Får snart 5 mbits linje, Det blir goodie. Har ca 2 mbit nå men det er bare av og til, litt ustabilt til tider. Opplastings hastigheten her er helt sinnsyk, 6 mbit.
Anbefalte innlegg