Sameboe Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg synes folk skal være litt mer åpne når det gjelder mat. Det at folk blir tatt i ræva og de liker det er greit, men plutselig er grillkrydder på vaniljeis ille? Det er sært Det skal du ikke si noe på
Eirik Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Vaffelkake ffs? VAFFEL! Jeg har alltid sagt vaffelkake Værste komboen jeg har sett var smør+kaviar+brunost. Endret 3. november 2009 av Wikipedersen
Campin Carl Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg synes folk skal være litt mer åpne når det gjelder mat. Det at folk blir tatt i ræva og de liker det er greit, men plutselig er grillkrydder på vaniljeis ille? Det er sært Det skal du ikke si noe på Jeg edita etter at jeg så hva jeg skrev
Lemon Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Vaffelkake + smør + brunost = WIN! True dat. Ellers er jeg glad i rømme og bringebærsyltetøy, eller smør og hvitost. Vaffelkake er, som Datasmurf sa, det fulle navnet på vafler. De sier det forresten i Nord-Norge også.
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Vaffelkake + smør + brunost = WIN! True dat. Ellers er jeg glad i rømme og bringebærsyltetøy, eller smør og hvitost. Vaffelkake er, som Datasmurf sa, det fulle navnet på vafler. De sier det forresten i Nord-Norge også. Stemmer det "Vaffelkaka" eller "Vaffla" er det det går i der oppe
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg har alltid sagt vaffelkake Det heter vaffel! Og er sikker bra sammen med mmm sweet lemonade, yeah sweet lemonade
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Yes, kjedet meg, så mekket disse to sammen Å gud som det frister å knabbe en og bruke som avatar.
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Yes, kjedet meg, så mekket disse to sammen Å gud som det frister å knabbe en og bruke som avatar. Feel free
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Feel free Jeg tør ikke, da kommer Cthulhu og spiser kjønnsorganet mitt
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Feel free Jeg tør ikke, da kommer Cthulhu og spiser kjønnsorganet mitt Slapp av, Wheelman er en Narwhal som vil beskytte deg mot Cthulhu Som de sier i Narwhal sangen "It keeps Cthulhu from eatin ye"
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Slapp av, Wheelman er en Narwhal som vil beskytte deg mot Cthulhu Som de sier i Narwhal sangen "It keeps Cthulhu from eatin ye" Nothing can stop chthulhu
Datasmurf Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Woo! Slam Evil! Jeg ser The Phantom ^^ Grillkrydder på vaniljeis har jeg ikke prøvd, men chili på sjokoladeis er ganske nam =D
After Dark Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Mikkel rev.Satt og skrev. Så kom lommemannen og tok et bilde. Mikkes skrev, rev et brev. Noen som har lyst til å fortsette? Ingen?
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Tok ny cthulhu-avatar i stede jeg. Vad tyks? edit: Gamle Litt usikker jeg altså. Den nye ser mer ut som en kjempebleksprut enn cthulhu. Endret 3. november 2009 av Nyhus
Anbefalte innlegg