Campin Carl Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 I helvete, jeg trodde ikke hadde den, men jeg har finni igjen deler av det jeg tror er Anarkistens Kokebok med utdrag av Phreaking guider
WheelMan Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Noen som kort kan forklare meg hva Phreaking går / gikk ut på? Leste litt på wikipedia, men det må da være mer enn det?
Campin Carl Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Kort sagt lure telefonlinjer til og tro at du er en operatør så du kan ringe gratis. Fant en INDEX.txt hvor det øverst står: [index to the Anarchist Cookbook IV, ver 4.14] Jackpot! Endret 3. november 2009 av Campin Carl
Natrich Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Folk på CoD 4 er håpløse! En som ber folk som ikke har mic om å holde kjeft, og han som klager overgår alt som heter plagsomhet.
kris98 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Folk på CoD 4 er håpløse! En som ber folk som ikke har mic om å holde kjeft, og han som klager overgår alt som heter plagsomhet. Personlig pleier jeg som regel å be de som faktisk har mic om å holde kjeft. "OMG I FUKKIN' PWND U NOOB BITCH. NOOOO FUKK FUKK COCKSUCKA MADDAFAKKA". Har aldri møtt på noen på CoD4 som faktisk har brukt miccen riktig.
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg er flink, satt på en gigantisk oppvask nettop
Campin Carl Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Forresten Wheelman, hvis du vil ha de bitene av kokeboka om phreakin, så nevn det for meg på steam, så skal du få de.
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Har aldri møtt på noen på CoD4 som faktisk har brukt miccen riktig. Ikke så rart. Det er jo bare shitkids som spiller det.
Datasmurf Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg er flink, satt på en gigantisk oppvask nettop Jeg er flink, tok nettopp og vaska opp en gigantisk oppvask, og nå skal jeg vaske klærne, gå med massevis av papp- og papiravfall, glass- og metall til resirk, restavfall og etterpå skal jeg vaske gulvene. Så skal jeg spise frunchdag.
Shikaru Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 er det ikke enklere å lage vaffler i stedenfor en kake som smaker som vaffler?
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Om man likevel skulle finne på å lage det, er det ikke bare å lage en vanlig røre med mer mel + litt bakepulver og steke det i form?
dysfunctional Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Vaffelkake er blasfemi! Ekte vafler skal være formet som hjerter og ha små hull i seg der sukkeret skal ligge! Evt. syltetøy.
Datasmurf Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 hva i alle dager er en vaffelkake? Vafler. Det fulle navnet som ca ingen vet hva er Mulig det bare er her oppe i Trøndelag, samt Drammen på 50-tallet, det er kjent. Vi har også "gaffelkak" som er nøyaktig det samme. Jeg lager vaffelkake innimellom. Man steker et lass med vafler, putter ting imellom lagene, og spiser som en kake. Hurra! Det gjør jeg også, men vi kaller det vaffelkakekake, samme med pannekakekake. Vaffelkake er blasfemi! Ekte vafler skal være formet som hjerter og ha små hull i seg der sukkeret skal ligge! Evt. syltetøy. For ikke å glemme ost, jalapeno-smøreost, hapå, prim, gomme, nugatti, krem og masse annet godt du kan ha på de =D
Datasmurf Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Indeed. Spesielt om du har noe mer, som nugatti og brunost eller nugatti og bringebærsyltetøy (dog, disse kombinasjonene fungerer på andre underlag som brød og pepperkaker også).
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Vaffelkake med syltetøy er en slager hos meg ihvertfall
Smågal Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Vaffelkake med nugatti er fantastisk. Fcuk yeh, fleste synest jeg er rare fordi det er hva jeg foretrekker.
Campin Carl Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Vaffelkake med nugatti er fantastisk. Fcuk yeh, fleste synest jeg er rare fordi det er hva jeg foretrekker. Jeg synes folk skal være litt mer åpne når det gjelder mat. Syltetøy på gulost er greit, men plutselig er grillkrydder på vaniljeis ille? Endret 3. november 2009 av Campin Carl
Anbefalte innlegg