Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Du trenger avrusning med en gang Nyhus.. Fortsetter du nå er jeg redd det er for sent, og en vil snart finne deg ravende rundt i Oslo som en narkoman.. Mens du nynner på den sangen.. Det skjer garantert. Iført samme klær som han karen i videoen. Jeg er redd det er for sent Nyhus.. Du er for avhengig til at noe kan redde deg.
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg er redd det er for sent Nyhus..Du er for avhengig til at noe kan redde deg. Utvilsomt. mmh sweet lemonade <3
Cortinarius rubellus Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Nyhus: Håper du får den barten :!:
Mikkel™ Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg er redd det er for sent Nyhus..Du er for avhengig til at noe kan redde deg. Utvilsomt. mmh sweet lemonade <3 Hestepiss ...
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Nyhus: Håper du får den barten :!: Okey, det hadde rocka så jævlig. *spare til bart*
Campin Carl Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) IT LIVES! Den gamle pc'en min har overlevd en kald vinter i kjelleren! (men jeg poster fra skolepc'en nå da:)) Har hatt denne sangen på hjernen nå i det siste: Endret 3. november 2009 av WheelMan
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Well I better not show you where the lemonade is made. Yeah, sweet lemonade. Get on my horse, I'll take you around the universe. SHUT UP WOMAN GET OM MY HORSE! Elsker den
Gjest Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Campin Carl, hvordan våger du å dobbel poste?
Natrich Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Campin Carl, hvordan våger du å dobbel poste? Lite respekt sikkert
Campin Carl Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Campin Carl, hvordan våger du å dobbel poste? Fordi dere er treige. Og fordi jeg er litt aktiv her nå med den gamle pc'en min i gang. Det er litt nostalgisk, selv om jeg pakket den bort for bare et år siden da.
Natrich Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 hva i alle dager er en vaffelkake? En vaffel som er formet som en kake? O.o
WheelMan Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Campin Carl, hvordan våger du å dobbel poste? Hvor?
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Campin Carl, hvordan våger du å dobbel poste? ColdIce, hvordan våger du å ord dele? Endret 3. november 2009 av LueDotten
Natrich Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Campin Carl, hvordan våger du å dobbel poste? Hvor? It is gone =O
WheelMan Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) hva i alle dager er en vaffelkake? En vaffel som er formet som en kake? O.o Søstra mi har faktisk en oppskrift på skikkelig vaffelkake. Og ja, hun lager kaker som smaker vafler. Ikkeno lookalike skvip, det smaker vafler. Endret 3. november 2009 av WheelMan
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg lager vaffelkake innimellom. Man steker et lass med vafler, putter ting imellom lagene, og spiser som en kake. Hurra!
Natrich Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 hva i alle dager er en vaffelkake? En vaffel som er formet som en kake? O.o Søstra mi har faktisk en oppskrift på skikkelig vaffelkake. Og ja, hun lager kaker som smaker vafler. Ikkeno lookalike skvip, det smaker vafler. Me have?
Anbefalte innlegg