Kverulantus Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Trykk Ctrl+W for å lese et morsomt innlegg. Ctrl + shift+ W er mye morsommere har jeg hørt ^^
Gjest Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Hater å jobbe i gruppe da jeg ender med å gjøre alt arbeidet så blir det aldri noe bra = dårlig karakter (1vgs service og samferdsel) Trykk Ctrl+W for å lese et morsomt innlegg. konami kode @ Hardware.no for å se noe morsomt
Campin Carl Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Hater å jobbe i gruppe da jeg ender med å gjøre alt arbeidet så blir det aldri noe bra = dårlig karakter (1vgs service og samferdsel) Trykk Ctrl+W for å lese et morsomt innlegg. konami kode @ Hardware.no for å se noe morsomt Det er faktisk morsom (konami koden, ikke gruppearbeidet)
Jann - Ove Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Det er jævla gøy med bonder som gir faen og sprer naturgjødsel så sent på året at det er ulovlig. Har vi flaks så fryser det før de får pløyd det ned, og det vil lukte forferdelig fram til våren :|
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Hei NikkaYoichi!Lenge siden jeg har sett deg på forumet, alt bra med deg? Jo, jeg har det egentlig helt greit. Jeg har jo fått nest siste episode av MI. Hadde en bomtur til stengt systembolag på lørdag, hvem kunne vel gjette at de ikke hadde åpent på halloween? Du da tøsen? Alt ved det gamle her, sånn bortsett fra at det har vært unormalt lite å gjøre på jobb, så lite at sjefen senest i dag måtte spørre om det var veldig få elever på skolen eller noe slikt. Det problemet har vi også hatt i går og i dag. Faen meg så kjipt, for dagene snegler seg bare videre. Har man noe å gjøre så går jo dagene fort.
Slimda Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Mikkel rev. Satt og skrev. Så kom lommemannen og tok et bilde.
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Hva driver folk med da? www.shutupwomangetonmyhorse.com
Natrich Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Hva driver folk med da? www.shutupwomangetonmyhorse.com Jaha?
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jaha? Jeg merker iqen synke i takt med den dansende hesten.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Hva driver folk med da? www.shutupwomangetonmyhorse.com Noe sier meg at du har blitt avhengig av den der?
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Fremdeles ikke lei nei Nyhus ? Nei Noe sier meg at du har blitt avhengig av den der? Jeg har slengt den inn på iPoden
Natrich Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 På vei hjem idag så fant jeg ut at en Volvo A25D er kolosal stor når man er veldig nærme =S
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Noe sier meg at du har blitt avhengig av den der? Jeg har slengt den inn på iPoden Du trenger avrusning med en gang Nyhus.. Fortsetter du nå er jeg redd det er for sent, og en vil snart finne deg ravende rundt i Oslo som en narkoman.. Mens du nynner på den sangen..
After Dark Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Mikkel rev.Satt og skrev. Så kom lommemannen og tok et bilde. Mikkes skrev, rev et brev. Noen som har lyst til å fortsette?
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Du trenger avrusning med en gang Nyhus.. Fortsetter du nå er jeg redd det er for sent, og en vil snart finne deg ravende rundt i Oslo som en narkoman.. Mens du nynner på den sangen.. Det skjer garantert. Iført samme klær som han karen i videoen.
Anbefalte innlegg