Cortinarius rubellus Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Nyhus: Sant det, sant som faen. Tro meg, jeg vet. Har en kamerat som ble knivstukket pga noe sånt. Endelig noen som ikke tror det bare er kult og provosere folk Det kan faktisk ende i tragedie, selv om man ikke tenker slik selv så betyr det ikke at den personen man provoserer har samme tankegang. Og det er ikke noe gøy og stå forran noen som drar kniv i mot deg:S Endret 3. november 2009 av Amanita Muscaria
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Mye rare folk her i verden... Alle her inne er ikke helt rett bevart. Velkommen til Diskusjon.no galehuset, avdeling DNFK.
Cortinarius rubellus Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Tøseguri er jo avdelingens vaselin-mester, men jeg får ikke plaget han i dag siden han la meg i tvangstrøyer i går:P
Natrich Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Nyhus: Sant det, sant som faen. Tro meg, jeg vet. Har en kamerat som ble knivstukket pga noe sånt. Opplevd noe av det samme, drapstrusler mot en venn :/
Demonfudge Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Deg også? Jeg fikk mitt eget polstra rom jeg. Og moren hans forer meg med røkelaks 7 ganger om dagen. Koselig altså.
Mikkel™ Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 en på jobb har laga netbutikk bare for shits and giggles
Cortinarius rubellus Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Nyhus: Sant det, sant som faen. Tro meg, jeg vet. Har en kamerat som ble knivstukket pga noe sånt. Opplevd noe av det samme, drapstrusler mot en venn :/ Gikk det bra med vennen din?
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Tøseguri er jo avdelingens vaselin-mester, men jeg får ikke plaget han i dag siden han la meg i tvangstrøyer i går:P Plage meg kan du alltids gjøre, holder ikke med tvangstrøye for å hindre det..
Cortinarius rubellus Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Lett for deg og si, og du har tydligvis glemt at du stroppet meg til senga:P "forbanna kjetting" Endret 3. november 2009 av Amanita Muscaria
Natrich Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Opplevd noe av det samme, drapstrusler mot en venn :/ Gikk det bra med vennen din? Han lever enda ja. Skulle bli rettsak, jeg skulle vitne, men de gikk til forliksrådet og løste det der
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Lett for deg og si, og du har tydligvis glemt at du stroppet meg til senga:P Si meg, hvordan klarer du å skrive her når du er stroppet til senga?
Natrich Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Lett for deg og si, og du har tydligvis glemt at du stroppet meg til senga:P Si meg, hvordan klarer du å skrive her når du er stroppet til senga? Sånn øyemus? Funker fett det!
Cortinarius rubellus Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Nat: Bra det løste seg:) slike saker er aldri hyggelige. Tøsa: Jeg tenkte på det samme selv når jeg skrev det så jeg har kommet frem til at det er medisineringen du har satt meg på som gjør at jeg tror jeg skriver. Så kort fortalt, DNFK er bare en psykose.
L4r5 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Sånn øyemus? Funker fett det!Det er bedre å få øye på musa enn å få mus på øyet.
Demonfudge Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Si meg, hvordan klarer du å skrive her når du er stroppet til senga? Moren din hjelper oss. Men urettferdig at han får seng og ikke jeg da. Forskjellsbehandliiiing!
Lemon Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Det ville forklart mye om DNFK var en psykose.
Natrich Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Nat: Bra det løste seg:) Jepp =] Så kort fortalt, DNFK er bare en psykose. Shut up!
L4r5 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Så kort fortalt, DNFK er bare en psykose.That actually makes a lot of sense.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Særdeles interaktive psykoser du har.. Få prøve noe av den medisinen på meg selv en gang.
Anbefalte innlegg