NikkaYoichi Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Hei NikkaYoichi!Lenge siden jeg har sett deg på forumet, alt bra med deg? Jo, jeg har det egentlig helt greit. Jeg har jo fått nest siste episode av MI. Hadde en bomtur til stengt systembolag på lørdag, hvem kunne vel gjette at de ikke hadde åpent på halloween? Du da tøsen?
Natrich Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Lars, han fyren her klikker ganske bra, så det tør jeg ikke
Natrich Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Hvorfor klikker han egentlig? Først av alt, han er en av våre nye landsmenn, jo, han hørte noen sa en ting som ble missforstått fra hans side, også var det igang, men vi fikk roet han ned.
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Fyfaen det var godt med nikotin. Trist den må komme via luftveiene riktignok, men sånn går det når leppa er sår.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Hei NikkaYoichi!Lenge siden jeg har sett deg på forumet, alt bra med deg? Jo, jeg har det egentlig helt greit. Jeg har jo fått nest siste episode av MI. Hadde en bomtur til stengt systembolag på lørdag, hvem kunne vel gjette at de ikke hadde åpent på halloween? Du da tøsen? Alt ved det gamle her, sånn bortsett fra at det har vært unormalt lite å gjøre på jobb, så lite at sjefen senest i dag måtte spørre om det var veldig få elever på skolen eller noe slikt.
L4r5 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Hvorfor klikker han egentlig? Først av alt, han er en av våre nye landsmenn, jo, han hørte noen sa en ting som ble missforstått fra hans side, også var det igang, men vi fikk roet han ned. Slike er morsomme å provosere.
Lemon Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Noen må dø. Her har jeg stressa som en gaaal for å komme meg på skolen, så har alle fått prosjekt og har dratt hjem for å jobbe.
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Slike er morsomme å provosere. Nåja, ikke når han og 25 fettere popper ut av en bitteliten bmw for å drepe deg senere på dagen.
Natrich Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Hvorfor klikker han egentlig? Først av alt, han er en av våre nye landsmenn, jo, han hørte noen sa en ting som ble missforstått fra hans side, også var det igang, men vi fikk roet han ned. Slike er morsomme å provosere. Joa Men kan komme litt ut av kontroll :S Nyhus: Sant det, sant som faen. Endret 3. november 2009 av Natrich
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Slike er morsomme å provosere. Nåja, ikke når han og 25 fettere popper ut av en bitteliten bmw for å drepe deg senere på dagen. Så sant han ikke drar frem en kniv eller gunner i klasserommet og tar alle som en med en gang.
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Nyhus: Sant det, sant som faen. Tro meg, jeg vet. Har en kamerat som ble knivstukket pga noe sånt.
Demonfudge Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 *snip* Tullejente! Jeg fryser som faen jeg.
Demonfudge Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Er det kakao på den? Øh, er det krem på den? Endret 3. november 2009 av DemonFudge
Slimda Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) "på den"? *edit* haha. Endret 3. november 2009 av Slimda
Anbefalte innlegg