Demonfudge Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Er langt fra det dyreste jeg har vært borti, og det er relativt god kaffe i tillegg, så det er verdt det. Det som irriterer nå er innvandrergutter som hører på RnB på mobilen. Alle andre her vil jo det. MHM. Nikka. Oookei?
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Nikka snakker med seg selv Nei, det kan du ikke mene?!? Hvordan kom du over en så godt bortgjemt hemmelighet?!
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Nikka snakker med seg selv Hysj, jeg tror det er fordi ingen har svart på postene hans. Så han føler seg litt ignorert, stakkars. Men for å rette opp i det: Hei NikkaYoichi! Lenge siden jeg har sett deg på forumet, alt bra med deg?
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Nikka snakker med seg selv Nei, det kan du ikke mene?!? Hvordan kom du over en så godt bortgjemt hemmelighet?! Skjerp deg
Petter Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Er langt fra det dyreste jeg har vært borti, og det er relativt god kaffe i tillegg, så det er verdt det. Det som irriterer nå er innvandrergutter som hører på RnB på mobilen. Alle andre her vil jo det. MHM. Har kjøpt kaffe selv til over 30, men det var veldig god kaffe og med påfyll så var ikke så ille. Mobiler med høytalere skulle vert forbudt!
Demonfudge Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Skal jeg dra igang Frank Zappa - Muffin Man på laptopen? Nyhus, jeg trenger protection her, kan du ta en tur til Ski på kort varsel? Alle gutta sitter å synger med og vifter med armene, det er noe av det teiteste jeg vet om. "Ah, yeah, yeah, ah ah, yeah. Shit asssss!" Endret 3. november 2009 av DemonFudge
Herr Brun Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Er langt fra det dyreste jeg har vært borti, og det er relativt god kaffe i tillegg, så det er verdt det. Det som irriterer nå er innvandrergutter som hører på RnB på mobilen. Alle andre her vil jo det. MHM. Nikka. Oookei? Spør folka som jobber på kafeen om de kan være så vennlige å be folka om å gi faen.
Demonfudge Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Det har blitt gjort før, Herr Brun. Er stille i 5 min, så begynner de igjen. Vanligvis har jeg med øreplugger så det er sjelden et problem sånn sett, men jeg glemte de hjemme idag. *vinke til SnittLeif* Noen fine, rolige utesteder du anbefaler i Hamar, SnittLeif? Må på noe sånt under TG tenker jeg. Endret 3. november 2009 av DemonFudge
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Skal jeg dra igang Frank Zappa - Muffin Man på laptopen? Nyhus, jeg trenger protection her, kan du ta en tur til Ski på kort varsel? Alle gutta sitter å synger med og vifter med armene, det er noe av det teiteste jeg vet om. "Ah, yeah, yeah, ah ah, yeah. Shit asssss!" Jeg kan komme meg til Ski på en halvtime om jeg går, men jeg er neppe mye protection. Dog, når det er snakk om små innvandrergutter trenger en ikke mye heller..
L4r5 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Skal jeg dra igang Frank Zappa - Muffin Man på laptopen? Nyhus, jeg trenger protection her, kan du ta en tur til Ski på kort varsel? Alle gutta sitter å synger med og vifter med armene, det er noe av det teiteste jeg vet om. "Ah, yeah, yeah, ah ah, yeah. Shit asssss!" Fyr opp Pink Floyd - Bike og syng med.
Herr Brun Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Det har blitt gjort før, Herr Brun. Er stille i 5 min, så begynner de igjen. Vanligvis har jeg med øreplugger så det er sjelden et problem sånn sett, men jeg glemte de hjemme idag. Da bør de bli kastet ut? Skal jeg dra igang Frank Zappa - Muffin Man på laptopen? Nyhus, jeg trenger protection her, kan du ta en tur til Ski på kort varsel? Alle gutta sitter å synger med og vifter med armene, det er noe av det teiteste jeg vet om. "Ah, yeah, yeah, ah ah, yeah. Shit asssss!" Fyr opp Pink Floyd - Bike og syng med. Jeg spurte i går hva du gjorde i Bergen (like, hvorfor du flytta dit). Kanke huske å ha fått no' svar. Hva gjør du i Bergen?
Natrich Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Meget spesielt, en fyr i klassen klikka nesten på en her, helt uten grunn
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Skal jeg dra igang Frank Zappa - Muffin Man på laptopen? Nyhus, jeg trenger protection her, kan du ta en tur til Ski på kort varsel? Alle gutta sitter å synger med og vifter med armene, det er noe av det teiteste jeg vet om. "Ah, yeah, yeah, ah ah, yeah. Shit asssss!" Jeg kan komme meg til Ski på en halvtime om jeg går, men jeg er neppe mye protection. Dog, når det er snakk om små innvandrergutter trenger en ikke mye heller.. Bare late som at du skal tafse på dem Da stikker de
L4r5 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg spurte i går hva du gjorde i Bergen (like, hvorfor du flytta dit). Kanke huske å ha fått no' svar. Hva gjør du i Bergen?Fikk ikke med meg at du spurte i går. It's because of a silly little thing called love. Meget spesielt, en fyr i klassen klikka nesten på en her, helt uten grunn Prøv å få noen til å provosere frem en skikkelig klikkings og så filmer du og legger ut på youtube.
Herr Brun Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg spurte i går hva du gjorde i Bergen (like, hvorfor du flytta dit). Kanke huske å ha fått no' svar. Hva gjør du i Bergen?Fikk ikke med meg at du spurte i går. It's because of a silly little thing called love. Å! Gratuleerer!
Demonfudge Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Bare late som at du skal tafse på dem Da stikker de Kan dra opp t-skjorta sånn at magen er bar og navelloen vises. "Halluuuu gutteeeer. Noen som er hyppe på pikk elleeeer?"
Herr Brun Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Bare late som at du skal tafse på dem Da stikker de Kan dra opp t-skjorta sånn at magen er bar og navelloen vises. "Halluuuu gutteeeer. Noen som er hyppe på pikk elleeeer?" Jeg stemmer for å sette på Zappa og synge med. Flytt deg gjerne til et bord litt nærmere dem.
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Kan dra opp t-skjorta sånn at magen er bar og navelloen vises. "Halluuuu gutteeeer. Noen som er hyppe på pikk elleeeer?" Funker nok, vet at jeg hadde løpt som ei lita jente med michael jackson i hælene ihvertfall. edit: Jeg menser selvfølgelig en liten gutt, ikke jente. edit2: Mener. Jeg mener.. Endret 3. november 2009 av Nyhus
Anbefalte innlegg