Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 NP: Jarmo, hvordan bruke den rette tråden til slikt.. Win!
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 NP: Jarmo, hvordan bruke den rette tråden til slikt.. Jarmo, vi vet du er en pusekatt
L4r5 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 NP: Jarmo-hvordan bruke den rette tråden til slikt.. Nei, det gjør han ikke. Med mindre han har en bruker vi ikke vet om.
Demonfudge Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Satte meg akkurat på den vanlige kaféen nå, og så fort jeg hadde satt meg så kom det inn en gjeng med fjortiser som satte seg ned ved nabobordet. Men de ble heldigvis kastet ut da. Satte meg akkurat på den vanlige kaféen nå, og så fort jeg hadde satt meg så kom det inn en gjeng med fjortiser som satte seg ned ved nabobordet. Men de ble heldigvis kastet ut da.
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Den vanlige kafeen - er det forumkafeen? Fjortisene er da her de Bare ikke akkurat nå
kanin333 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 De ble jo kasta ut. What? Er de vel. Fjortizz az lizm
Demonfudge Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Den vanlige kafeen - er det forumkafeen? Er jo fortsatt et par fjortiser her i forumkaféen så vidt jeg kan se. Med den vanlige kaféen mener jeg den kaféen jeg bruker når jeg drikker kaffe og surfer på nett. Hvorfor ble de kastet ut? Det er kjøpeplikt her. De mener at de fint deler en dobbel espresso på fem personer, men nei. Endret 3. november 2009 av DemonFudge
kanin333 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Den vanlige kafeen - er det forumkafeen? Er jo fortsatt et par fjortiser her, så vidt jeg kan se.
Petter Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Haha, er jo en selfølge at man må kjøpe noe når man går på kafe
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Satte meg akkurat på den vanlige kaféen nå, og så fort jeg hadde satt meg så kom det inn en gjeng med fjortiser som satte seg ned ved nabobordet. Men de ble heldigvis kastet ut da. Lite jeg har sett til deg på msn i det siste.. Er det på grunn av at du har stått og ventet på meg med smurte gummihansker?
Demonfudge Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Ja, ikke sant Dovito. Og det koster 20 kr for en vanlig kaffe, det eneste fjortisene gjør her er å bomme røyk av andre og bråke. TøseGuri: Orker rett og slett ikke å sitte så mye foran pcen når det tar 5 minutter hver gang jeg skal oppdatere en side. Oppvaskhanskene med balsam ligger klare i bilen, så jeg kan ta deg en eller annen gang du går ut av bussen. Endret 3. november 2009 av DemonFudge
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Fjortizz az lizm Dæven, det var enklere å få fram det poenget enn jeg noen gang kunne fantasert om
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Bah! Nå sitter jeg fast på episode 4 av apeøyen. Jeg tror jeg vet hva jeg må gjøre, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre det. Hyyyyyyl! Jeg føler med deg kompis, du finner nok løsningen snart. Lykke til. Hva skal du spise til lunsj i dag, for du vet vel at det snart er lunsj? Er alt bra med deg forresten, lenge siden sist nå. Jo, takk. Jeg har det fint. Det ble en 160g bacon cheese på meg til lunsj, siden chipsstekemaskina var gåen, så ble det ingen chips på meg. Ja, det har vært så mye annet å tenke på at jeg ikke har hatt tid til kaféen. Ja, jeg regner med at jeg finner ut av den der rettssaken snart, er jo bare ett tiltalepunkt igjen nå, så jeg tipper at jeg finner ut av det snart, det er bare det at jeg føler på meg at jeg mangler en viktig gjenstand, problemet er bare at jeg ikke vet hvor jeg skal finne den gjenstanden, og heller ikke hvor jeg skal lete etter den. Frustrerende egentlig.
Petter Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Ja, ikke sant Dovito. Og det koster 20 kr for en vanlig kaffe, det eneste fjortisene gjør her er å bomme røyk av andre og bråke. 20kr for en kaffe er jo relativt dyrt, men uansett.
Anbefalte innlegg