Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er nok oppkrav så be my guest, er dog veldig langt ifra deg da.

Å du veit jo ikke akuratt hvor den skal :p

Endret av Dovito
Skrevet
Noen her som har prøvd Dragon Age enda?

Nope, men jeg skal ha det da jeg skaffer meg PC :) Tror det er utrolig bra spill!

Klinte det inn på pcen natt til i går(ikke spør), men har ikke gjort annet enn å lage karakteren min enda. Må si jeg synes styringen var litt spesiell.

Skrevet

Siden det er oppkrav så gidder jeg ikke. Men hadde det ikke vært det så kunne jeg jo fått noen til å hente den. Jeg kunne bare sjekket veldig ofte hvor pakken var. Når den er fremme så står det jo hvilket postkontor den er på og jeg kjenner folk veldig mange steder i landet. :p

Skrevet

haha, jo er vel det. Men da er vi tilbake til den delen med oppkrav osv.

Siden det er oppkrav så gidder jeg ikke. Men hadde det ikke vært det så kunne jeg jo fått noen til å hente den. Jeg kunne bare sjekket veldig ofte hvor pakken var. Når den er fremme så står det jo hvilket postkontor den er på og jeg kjenner folk veldig mange steder i landet. :p

Ja det hadde vert en mulighet, men hadde den vert betalt hadde jeg ikke lagt det ut enda. pluss at du må jo ha mitt navn og min underskrift pluss den lappen man får i postkassa.

Skrevet
Ja det hadde vert en mulighet, men hadde den vert betalt hadde jeg ikke lagt det ut enda. pluss at du må jo ha mitt navn og min underskrift pluss den lappen man får i postkassa.
Nei, man trenger bare nummeret. Det er det samme hvem som henter den.
Skrevet
AH.. ENDA EN GRUNN! da skal jeg kopiere som en galning! håper du har noen gig/terra ;) og jeg kjøper jo seff god musikk (til og med dårlig) men jeg får ikke kjøpt mer enn det lommeboken min har råd til :O

--

men... om jeg skal på TG, må jeg kanskje dra med meg dama og broren min. er det muligheter for å forhåndsbestille plass på HW-rekka med dem ?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1151045

Har vel 6-700GB ellernoe iallefall. Muligens 10-20% er dritt, men. Alt er på ekstern, så du kan bare låne disken, om det blir slik at du drar.

ah..takker :).. hærlig!

Skrevet

Jeg har aldri vist leg når jeg har hentet ut pakker. De sjekker heller ikke at du faktisk skriver under med riktig navn. Fattern har hentet ut pakker for meg mange ganger og skrevet under med sitt navn. Det skal i utgangspunktet ikke være mulig.

Skrevet
Nei, man trenger bare nummeret. Det er det samme hvem som henter den.

Hmm, det viste jeg faktisk ikke.

Jeg har aldri vist leg når jeg har hentet ut pakker. De sjekker heller ikke at du faktisk skriver under med riktig navn. Fattern har hentet ut pakker for meg mange ganger og skrevet under med sitt navn. Det skal i utgangspunktet ikke være mulig.

Det har mamma gjort for meg også, men jeg tror det har noe å si at vi kommer ifra så små steder slik at alle kjenner alle.( Særlig i Nissedal)

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg har vist leg en gang, for noen år tilbake når jeg skulle hente en pakke for fattern.

Aldri vist leg etter det, og husker jeg ikke feil har jeg hentet pakker for kamerater også..

Sjekken til posten på det der er så slapp at det ikke burde vært lov.

Skrevet (endret)

Ja, men jeg har et inntrykk av at det er desidert verst der det er "Post i butikk". Når jeg tenker meg om har jeg mått vise legitimasjon når jeg har hentet pakke på postkontor, men det har bare skjedd en gang da pakken min hadde blitt sendt til nabokommunen. Jeg har også hentet ut pakker for kompiser på steder hvor ingen ansatte har kjent meg. Slappt, indeed!

Endret av LueDotten
Skrevet
Bah! Nå sitter jeg fast på episode 4 av apeøyen. Jeg tror jeg vet hva jeg må gjøre, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre det. :( Hyyyyyyl!

Jeg føler med deg kompis, du finner nok løsningen snart. Lykke til. Hva skal du spise til lunsj i dag, for du vet vel at det snart er lunsj? Er alt bra med deg forresten, lenge siden sist nå. :)

Skrevet (endret)

Lol! Nå skjønte jeg ingenting. Trykte meg inn på DNFK, men trodde jeg havnet i "Hvilken sang hører du nå". Klikka meg tilbake, og inn igjen. /repeat iallefall 4-5 ganger.

Får vel følge trenden...

NP: Devin Townsend - Resolve!

Endret av LueDotten
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...