Petter Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 [quote name='Dovito' post='14616916' Har dere så stor interesse av å se på meg da? Er da mye bedre å tafse på meg? Sant så sant *mimre tilbake: TG<3* TG var bare alt for bra. Litt homoerotisk tafsing fra forumtøser kan ikke motstås /tafs
probin Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 jeg vil på TG.. aldri vært der før jeg :/ kan noen her overbevise meg for å bestille billett?
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 jeg vil på TG.. aldri vært der før jeg :/kan noen her overbevise meg for å bestille billett? Du kan tafse på meg. Trenger du flere grunner?
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Bah! Nå sitter jeg fast på episode 4 av apeøyen. Jeg tror jeg vet hva jeg må gjøre, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre det. Hyyyyyyl!
Petter Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 jeg vil på TG.. aldri vært der før jeg :/kan noen her overbevise meg for å bestille billett? Du kan få bli bedre kjent med mange ifra forumet?
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) jeg vil på TG.. aldri vært der før jeg :/kan noen her overbevise meg for å bestille billett? Om du er over middels datainteressert, noe jeg regner med du er, vil du oppleve de beste 4-5 dagene i ditt liv. Jeg drar på TG for 6. gang i en alder av 23 år neste gang, og har ingen planer om å ikke dra de neste 6 årene. Jeg sammenligner TG med å dra på festival(Type Roskilde). 2 forskjellige ting, men gleden er den samme. Du treffer også en hel masse hyggelige mennesker. HW-rekka er storkos! Gleder meg forrsten til å tafse på Guri igjen. Endret 3. november 2009 av LueDotten
Herr Brun Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 God morgen godtfolk! Gjett om jeg sov lengre enn planlagt i dag. Kommer aldri til å få gjort ferdig fysikkøvinga tidsnok. Blæh.
probin Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 mm.. kan jeg få tafse litt på føttene dine Tøseguri Sant det Dovito!! kanskje den beste grunnen :O er det avklart en dato?
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 mm.. kan jeg få tafse litt på føttene dine Tøseguri Føttene mine!? Oh well, det kan sikkert ordnes..
probin Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 mm.. kan jeg få tafse litt på føttene dine Tøseguri Føttene mine!? Oh well, det kan sikkert ordnes.. hææærlig! -- LueDotten! du hører på A.C.T!!!! det er tegn på at du har IMBA smak! da vet jeg at TG blir awesome!
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 LueDotten! du hører på A.C.T!!!! det er tegn på at du har IMBA smak! da vet jeg at TG blir awesome! Da har du jo god nok grunn der. Du kan kopiere all musikken min. Selv om du egentlig burde kjøpe god musikk.
Wiciwato Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Nå skal jeg ned i kantina og kjøpe julebrus.
probin Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 LueDotten! du hører på A.C.T!!!! det er tegn på at du har IMBA smak! da vet jeg at TG blir awesome! Da har du jo god nok grunn der. Du kan kopiere all musikken min. Selv om du egentlig burde kjøpe god musikk. AH.. ENDA EN GRUNN! da skal jeg kopiere som en galning! håper du har noen gig/terra og jeg kjøper jo seff god musikk (til og med dårlig) men jeg får ikke kjøpt mer enn det lommeboken min har råd til :O -- men... om jeg skal på TG, må jeg kanskje dra med meg dama og broren min. er det muligheter for å forhåndsbestille plass på HW-rekka med dem ?
Shikaru Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 da var jeg hjemme igjen. måtte nesten bare gå hjem siden jeg føler meg helt jævli.
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Noen her som har prøvd Dragon Age enda? Nope, men jeg skal ha det da jeg skaffer meg PC Tror det er utrolig bra spill!
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 AH.. ENDA EN GRUNN! da skal jeg kopiere som en galning! håper du har noen gig/terra og jeg kjøper jo seff god musikk (til og med dårlig) men jeg får ikke kjøpt mer enn det lommeboken min har råd til :O -- men... om jeg skal på TG, må jeg kanskje dra med meg dama og broren min. er det muligheter for å forhåndsbestille plass på HW-rekka med dem ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1151045 Har vel 6-700GB ellernoe iallefall. Muligens 10-20% er dritt, men. Alt er på ekstern, så du kan bare låne disken, om det blir slik at du drar.
Anbefalte innlegg