L4r5 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Gå en tur! Yeah, like that's gonna happen! Do it! Det har ikke kommet ny House?Nope. Det er pause denne uka (også).
kanin333 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Tror jeg skal lure meg ut av klasserommet litt før, så jeg kan stikke i butikken før neste time. Begynner å bli ganske sulten i grunn.
kanin333 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Har ikke grøt Tror kanskje jeg skal kjøpe noe på deli de luca.
Shikaru Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 da satt jeg på skolen selv om jeg er sjuk. får se hvor lenge jeg blir
L4r5 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 da satt jeg på skolen selv om jeg er sjuk. får se hvor lenge jeg blir Gå inn for å smitte så mange som mulig slik at klassen ikke drar fra deg faglig.
Shikaru Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 da satt jeg på skolen selv om jeg er sjuk. får se hvor lenge jeg blir Gå inn for å smitte så mange som mulig slik at klassen ikke drar fra deg faglig. haha du gjennomskua planen min ja :O
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Forumtreff er gøy ^^ Lenge siden jeg har vært på noe nå! Så du kom deg hjem helskinnet ja? Dama di ble bekymret for deg en drøy halvtime etter at du dro fra meg.. Men så er jo hu..ja..
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg sitter nu på jobb og tegner en hytte. *Stolt*
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Vil på forumtreff jeg og! Vi må så dra på forumtreff sammen.. Indeed ^^ Har ikke sett deg siden TG O_o Ikke jeg heller Har dere så stor interesse av å se på meg da? Er da mye bedre å tafse på meg?
Petter Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Vil på forumtreff jeg og! Vi må så dra på forumtreff sammen.. Indeed ^^ Har ikke sett deg siden TG O_o Ikke jeg heller Har dere så stor interesse av å se på meg da? Er da mye bedre å tafse på meg? Sant så sant *mimre tilbake: TG<3*
Kverulantus Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Vil på forumtreff jeg og! Vi må så dra på forumtreff sammen.. Indeed ^^ Har ikke sett deg siden TG O_o Ikke jeg heller Har dere så stor interesse av å se på meg da? Er da mye bedre å tafse på meg? Sant så sant *mimre tilbake: TG<3* Eneste jeg har sett av klassene våre siden vi slutta på skolen er Jimmi Hadde vært greit å truffet fler fra randomtiden på skolen ^^ Men ofc, tafsing er veldig bra =)
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 [quote name='Dovito' post='14616916' Har dere så stor interesse av å se på meg da? Er da mye bedre å tafse på meg? Sant så sant *mimre tilbake: TG<3* TG var bare alt for bra. Litt homoerotisk tafsing fra forumtøser kan ikke motstås
probin Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 alle vil hjem og sove... jeg vil ha mat jeg da. penger med andre ord
Anbefalte innlegg