Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Søndagsfylla ftw

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Glad universitetet ikke starter før nesteuke jeg,.

Skrevet

Et helvetes uvær nå! Kjekt å ha bror som jobber i sønnico.. Trenger ikke koble ut rutere og slikt i frykt om at det roastes, får nytt med en gang gratis.

lynnedslag har forresten kverka 2 rutere her i sommer....

Skrevet

Her er det så dritvarmt og fuktig (pga flere dager regn og plutselig varme) at jeg sitter og svetter på fingrene på tastaturet nå. Det er bare ekkelt. Og skjorta klistrer seg i ryggen bare av å sitte stille.

Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)
Samme her Bytex. Åpna nettopp vinduet etter å ha vært innestengt i den samme lufta i en del timer, grunnet at det kommer så mange hersens innsekter inn hvis de ser lys fra rommet mitt. Men nå driter jeg i det, JEG MÅ HA FRISK LUFT

Haha, stakkars. :p

Apropos vinduer:

evacuation_procedure.jpg

Endret av Slettet+5132
Skrevet

Det er så digg når det er like før lynet slår ned rett i nærheten. Du kjenner bare lufta blir helt elektrisk og hårene begynner å reise seg på armen din og så *BANG* kommer lukta av ozon.

It is magical.

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Her er det svalt og fint med 13 grader og en vind på ca 1,5m/s. :)

Skrevet

Fikk lillesøster på besøk idag som skal være her til fredag. Jeg må sitte oppe siden jeg jobber nattskift til uka, men prøvde å legge meg midnatt i solidaritet med henne. Lå og leste en time og sto opp igjen. Varmt og klamt i senga og.

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Jeg elsker lyn og torden. Mer naturlig epic shit får man bare ikke

+1

Og man kan få mange kewle bilder av det. ^^

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet (endret)

Ser ut til at det bygger seg opp noe utenfor kysten her også nå. Kanskje det blir noen kraftige blink etterfulgt av ett herlig smell her i natt.. :D

Endret av Slettet+oiasdf79
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...