Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Jess jeg fikk PCen tilbake gratis fra Acer og jeg hadde slått til skjermen. :innocent:

Og jeg er kommet meg tilbake fra ferien. :)

Skrevet

:wallbash:

Selvfølgelig begynner det å regne rett etter at jeg er ferdig med å vaske bilen.

Men jaja, ren ble den, og voksen ligger så godt at den skal tåle litt regn. Blir sikkert en stund til neste gang, har ikke mulighet til å vaske den når jeg er på hybelen.

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Men det er jeg som står for sexen. Ikke Anfall.
Hvor kan jeg skrive meg opp?

Send meg en pm med tid og sted. :cool:

Skrevet
Storkos med film på 40 tommern :love: Spilte og SNES på den idag :D ! Ingenting sier awsum som 1980x1080 oppløsning med full surround på SNES!

Du å den tven din Mikkel . begynner å bli rimelig lei av skrytinga di nå ( merk : misunnelig ) :p

Skrevet

Har en 3-4 lignende, tror de er switcher. Ikke så flink på slikt. Men vet ikke om de funker, har ikke strømkabel til de. Fant de når jeg raida el-returen til en IT-bedrift for lenge siden.

Skrevet

Mikkel: har en realteksvitsj med småproblemer som jeg skal bli kvitt. Den er ustabil når det er tordenvær og må restartes ved å kutte strømmen da. Ellers funker den fint.

Skrevet
Mikkel: har en realteksvitsj med småproblemer som jeg skal bli kvitt. Den er ustabil når det er tordenvær og må restartes ved å kutte strømmen da. Ellers funker den fint.

Har du lyst til å donere den til en stakkars som vil få lokaldeling til å fungere :love: ?

Skrevet

Fant den ikke.

Har et minimalt antall svitsjer her; trenger ikke backupsvitsj når man kjøper rett sort, og har overspenninsgværn i sikringsskap + fiber. Netgear prosafe er snedige greier til en god pris.

Funker det ikke med en enkel tp mellom maskinene da? Er jo årevis siden autocrossover ble standard.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kiss Kiss Bang Bang.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...