Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg må være seriøs og si. Hvordan i helvete kan den dama tro hun synger bra?

http://www.youtube.com/watch?v=R3pcAOyBzDo...player_embedded

Jeg skjønner det bare ikke.

Haha, sjekk live giggen hennes!

På slutten står det følgende tekst:

written by Lori and Suzi Cramp, from MMVTV plus during this performance the band stuffed up on the music so it was a big laugh at the end of the song hahaha!

Wtf. Det faller deg ikke inn at det er fordi at du synger helt jævlig nei? Problemet er jo bare at hun blir spilt på radio osv der borte. Det er helt utrolig!

Skrevet

"Herregud jeg fikk gåsehud når jeg hørte hvor flink han er, selv om han mangler en arm."

Hva har det at han mangler en arm å gjøre med om han er flink til å rappe eller ei? oO

Skrevet
Jeg må være seriøs og si. Hvordan i helvete kan den dama tro hun synger bra?

http://www.youtube.com/watch?v=R3pcAOyBzDo...player_embedded

Jeg skjønner det bare ikke.

Haha, sjekk live giggen hennes!

På slutten står det følgende tekst:

written by Lori and Suzi Cramp, from MMVTV plus during this performance the band stuffed up on the music so it was a big laugh at the end of the song hahaha!

Wtf. Det faller deg ikke inn at det er fordi at du synger helt jævlig nei? Problemet er jo bare at hun blir spilt på radio osv der borte. Det er helt utrolig!

Sant. Hun nekter og innse at hun synger helt jævlig. Hvorfor blir hun spillt på radio, i don't get it.

Skrevet

Veldig mange folk som ikke kan synge blir spilt på radio og tror de er populære.

Dette gjelder særlig folk som har vært på TV og tror de har blitt superstjerner over natta.

Skrevet (endret)

Jeg elsker det, men vet jo hvor elendig jeg er. Både synger og danser ved enhver anledning. Såfremt det er passende, selvfølgelig.

Endret av phfjeld
Skrevet

Syns det er veldig mange personer som liker å høre seg selv snakke.

Om de ikke gjorde det, burde de holde mer kjeft ><

Jeg elsker å synge, og jeg vet at jeg ikke har sangstemme i det hele tatt.

Skrevet
Morn ja! Tjukkebolla i andre etasjen burde faen meg lære seg at støvsuging foregår på dagen, ikke klokka halv tolv til kvart på ett om natta :realmad:

Det er da du skal kjøpe deg sånn gassfløyte ting.

Så tuter du i vei i 5 tiden om morgenen. :3

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...