Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

A faktisk. Holdt til der selv, et par hundre meter 'rett ned' fra hovedinngangen ved veien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
A faktisk. Holdt til der selv, et par hundre meter 'rett ned' fra hovedinngangen ved veien.
Ah, stemmer. Jeg skulle visst at du var der nede så hadde jeg bedt deg ta turen bort.

Uff å be pcn om å kjøre et spill fra 1998 var kanskje for mye å be om. :hrm:
Ikke nødvendigvis. Hvilket spill?
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Blir nok en gang overrasket over hvor liten verden er. Lå du langt fra det tårnet av handlevogner og annet dritt?

Skrevet

Litt usikker på hvor langt det var, men det var under 100 meter. Hvis du gikk forbi noen svensker som satt nakne og hadde camp rett ved gangveien der så hadde vi (desverre) camp nesten rett ved siden av dem.

Skrevet (endret)
Ikke nødvendigvis. Hvilket spill?

Commandos Behind Enemy Lines, beste spillet fra 2. verdenskrig jeg har spillt :p

Men ser ut som det funker.

Endret av Nopros
Skrevet

Fikk fint til å kjøre Fallout 2 på min maskin. Det er vel såvidt jeg husker fra 98 :)

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Litt usikker på hvor langt det var, men det var under 100 meter. Hvis du gikk forbi noen svensker som satt nakne og hadde camp rett ved gangveien der så hadde vi (desverre) camp nesten rett ved siden av dem.

Ah, da vet jeg sånn ca hvor det var. Husker å ha gått forbi en haug svensker som tilsynelatende drakk hele tida i det området du snakker om.

Jaja, får ta det til neste år! Immortal er jo allerede bekreftet, så.

Skrevet

Fikk fint til å kjøre Fallout 2 på min maskin. Det er vel såvidt jeg husker fra 98 :)

Ah, tror dere missforstod :p Ikke det at det var gammelt jeg så som et problem, men at pcn ikke klarte å kjøre det. For tiden er jeg på en veldig "crappy" pc :)

Skrevet (endret)

Ah, da vet jeg sånn ca hvor det var. Husker å ha gått forbi en haug svensker som tilsynelatende drakk hele tida i det området du snakker om.

Jaja, får ta det til neste år! Immortal er jo allerede bekreftet, så.

Synd X-mas-pakka er utsolgt allerede.

Endret av L4r5
Skrevet (endret)

Jeg får vel komme meg dit neste år.

Btw, Milanjo; du har en skrivefeil på første linje i Anaal Nathrakh guiden din.

Endret av The Duke
Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

Milanjo, jeg tror jeg så deg når vi hadde vært på en butikk rett i nærheten. Husker ikke hvilken dag det var. Uansett var det mistenkelig likt på deg. Men det var så mye folk, og det var så varmt og vi hadde mye å bære på, dessuten forsvant du for i mengden av folk på motsatt side av veien, og jeg hadde sikkert vært for sjenert til å si hei. Men Lars hadde sikkert gjort det, i alle fall med alkohol i blodet. :p

Endret av Slettet+5132
Skrevet

Jeg sitter akkurat nå i en diskusjon med to venninner, og har ett spørsmål til den delen av dere som har utovertiss.

Hvor mange av venninnene deres kunne dere aldri pult, med begrunnelsen "hun er bare en venn"?

Skrevet
Jeg sitter akkurat nå i en diskusjon med to venninner, og har ett spørsmål til den delen av dere som har utovertiss.

Hvor mange av venninnene deres kunne dere aldri pult, med begrunnelsen "hun er bare en venn"?

Ærlig talt: Ingen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...