Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Etter 6 måneder var jeg millimetern ifra å starte med wow i går... MEN FAEN HELLER! sletta skiten fra pc-en og tok meg en laaaaang joggetur istede.

Jeg skal garantert spille WoW i vinter. Og Aion.

Skrevet (endret)

Oh plz, hva faen ellers skal man gjøre når det er kald, ekkel snø ute? Jeg gruer meg allerede.

Endret av Lenne
Skrevet

Man kan løpe rundt i snøen og lage snøengler.

...

eller, man kan slakte store monstre, bekjempe huler og fjell samt sprade rundt i det beste utstyret

Skrevet

Den er jeg med på, men er litt usikker på om jeg kommer til å begynne igjen. lurer på om jeg skal ta en Mikkel å begynne og trene igjen.

Skrevet
Den er jeg med på, men er litt usikker på om jeg kommer til å begynne igjen. lurer på om jeg skal ta en Mikkel å begynne og trene igjen.

Gjør det, føler meg selv mye bedre etter at jeg begynte å trene daglig selv.

Skrevet

Trener jo daglig jeg og. Sykler til og fra jobb når været tillater det, samt bærer/flytter mye på PCer og skjermer! Yay for IT-support. :p

Men på kveldstid... Erre WoW!

Skrevet (endret)

Kjente ganske godt ut etter jeg var 1 år i militæret, og. Men det er langt mer kos å nyte gode spill, altså.

Koste meg med Overlord 2 igår kveld. Latterlig komisk. :D

På kveldstid er det trening og sunn middag! Jeg har ikke kjøpt noe form for frossenmat eller fastfood på 6 måner jeg. Slå den du!

Fastfood har jeg hver gang jeg er på byen, og frossenmat spiste jeg 2-3 ganger når foreldra var på 3 ukers ferie :p

Endret av Slimda
Skrevet
På kveldstid er det trening og sunn middag! Jeg har ikke kjøpt noe form for frossenmat eller fastfood på 6 måner jeg. Slå den du!

Det kan jo ha vært skyfri himmel de 6 siste nettene da. Så ca en uke ja. Gratulerer!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...