Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å skrive med musa.

(ikke at jeg har noen fin håndskrift ellers.)

Kva program er det der?

Math Input Panel i Windows 7

Skrevet
Wee, jeg har kjøpt Star Trek: The Next Generation Complete Collection! :love:

Stakkars fyren i kassa, han måtte telle opp 465 kr i mynter ^^

TNG Complete for 465 kroner? HVOR? :dribble:

499,- på Platekompaniet :) Røverkjøp!

Skrevet (endret)
Sånn bortsett fra at Star Trek er noe drit, så er det jo et greit tilbud.

Fysj på deg!

Åssen gikk det med spansken?

Endret av Blarcky
Skrevet

God kveld DNFK!

Forresten:

Noen som vet hvordan man får taskbaren til å gå over 2 skjermer? Kjører dual-screen nå, men taskbaren er bare på den ene skjermen :p Vista ultimate 64-bit forresten.

Skrevet (endret)
God kveld DNFK!

Forresten:

Noen som vet hvordan man får taskbaren til å gå over 2 skjermer? Kjører dual-screen nå, men taskbaren er bare på den ene skjermen :p Vista ultimate 64-bit forresten.

Anyway, now with the new dual monitor setup I wanted to find a way to extend my desktop to other desktop. By extend my desktop I mean instead of just having an extra monitor and being able to drag things over to it; I wanted to extend my taskbar over to the additional monitor. So I looked in the desktop properties (where you change your resolution, etc.) and it had an option to ‘extend desktop’, so I ticked it. It didn’t work…after tinkering around a bit I gave up with that and went to Google and did some searching. After a bit of searching I stumbled across something called UltraMon.

Note: If you have Vista make sure you download the newest version of UltraMon which is currently in Beta but seems to be stable. I have had no issues with it. Any other Windows OS should be fine with the official stable release.

http://www.realtimesoft.com/ultramon/download.asp

Bah, gidder ikke å slette posten min :p

Endret av Terje92
Skrevet
Hvor ille er det at jeg stjeler noen øl fra morra mi?

Blitt bitt av basillen nå :p

I verste fall finner hun det ut og klikker i vinkel, foreldre har en tendens til å gjøre det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...