Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal snart i middagsselskap. Tidlig på dagen. Hva feiler det folk?

Ufint, Roy!

Endret av Hoppende Bryster
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kommer inn.

Ser samtale emnet.

Går saaakte og rolig ut igjen..

Nei, bli! Du kan hjelpe meg med å begynne å prate om noe som ikke involverer ekskrementer. Som f.eks... Råde City, og hvor awesome det er? :D

Skrevet

Tavernetta er en frisør? For Råde er et sånt typisk sted der det finnes fem frisører per tusende innbygger =D

Skrevet

Hihi^-^ Tavernetta er det stygge lille hvite gatekjøkkenet xD Der jobber jeg mennelig :3 USJ, Men ja. VI har sånn.. 3 frisører ved sidenav hverandre.

Rygge ligger tett på tett med Råde^-^

Skrevet
Føler at jeg liksom ikke henger helt med i hva dere snakker om..

DNFK har ikkje noko tema, ei heller nokon rød tråd som held det heile saman. Ikkje akkurat staden å byrje forumkarriæra si...

Skrevet

hihi. jeg må få besøkt østlandet igjen. Var jo ofte i Moss og Fredrikstad også. Føler meg litt kjent der. Selv om jeg ikke husker noen gatenavn og slikt da, gjør sjelden det.

Skrevet
Føler at jeg liksom ikke henger helt med i hva dere snakker om..

DNFK har ikkje noko tema, ei heller nokon rød tråd som held det heile saman. Ikkje akkurat staden å byrje forumkarriæra si...

Jeg har jo hvert på en haug med forksjellige forum før, men her blir det nevnt så masse shit som jeg ikke klarer og henge med på.. :p

Skrevet
hihi. jeg må få besøkt østlandet igjen. Var jo ofte i Moss og Fredrikstad også. Føler meg litt kjent der. Selv om jeg ikke husker noen gatenavn og slikt da, gjør sjelden det.

Det er bare å komme det vettu^-^ Da skal jeg finne deg :3

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...