Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det har du sagt ganske lenge nå. :p

Just go! :D Så får du unnagjort mer.

... og nå er det middag, om nom nom.

Endret av Knut Erik
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det har du sagt ganske lenge nå. :p

Just go! :D Så får du unnagjort mer.

... og nå er det middag, om nom nom.

Jeg veit, men så lenge studiepartneren min ligger hjemme og sover og han kan mer PHP enn meg, samt har alle filene, er det ikke noe vits i at jeg sitter der og loker :p

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hoh. Frossen på henda. Sitti stille med kameraet og venta på noen jævla småfugler som ikke kom... Og når jeg først fikk fanga de, så ble fokusen på ei grein. Hadde vært kjekt med ordntli telezoom nåja. :whistle: Men jeg tenker jeg tar båten og kjører ut på ei øy som gåsa hekker på i morgen. Kommet såpass langt i hekkinga at de så og si er urikkelig, så da kan jeg i alle fall komme nærme nok... også skal jeg og mamma et sted hvor havørna hekker.

Skrevet
Hoh. Frossen på henda. Sitti stille med kameraet og venta på noen jævla småfugler som ikke kom... Og når jeg først fikk fanga de, så ble fokusen på ei grein. Hadde vært kjekt med ordntli telezoom nåja. :whistle: Men jeg tenker jeg tar båten og kjører ut på ei øy som gåsa hekker på i morgen. Kommet såpass langt i hekkinga at de så og si er urikkelig, så da kan jeg i alle fall komme nærme nok... også skal jeg og mamma et sted hvor havørna hekker.

Nice! :D

Skrevet
Hei!

Du har et friskt og røft språk, og bruker dette til å resonnere godt omkring kreativitet og kreativ klasse. Du svarer godt på to av oppgavens tre problemstillinger. Det som angår samfunnsmessig endring og at vi lever i en tid da kreativitet har blitt en "ressurs" (kapabilitet) for nødvendig nyskaping, behandler du kun i beskjeden grad. Allikevel så holder dette, Sjur!

Besvarelsen er bestått!

Mvh

Gjermund

Woo, jeg besto ene helvetes-oppgaven =D

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Gratulerer Sjur! :fun:

Skrevet
Hællæ Kine! :D

Nå er jeg straks på vei mot bussen!

Dåårlig. Hvor skal du daa? :)

Hjem til Særp. Gidder ikke sitte igjen på jobb i Askim og rotne =D

*løpe*

Skrevet

Tips til hva jeg kan skrive i min nye fancy blogg? :)

Nei og nei, trodde jeg hadde klart å venne meg av det. Men faen heller, nå har jeg igjen begynt med Nettby debatt.

:(

Skrevet
Hællæ Kine! :D

Nå er jeg straks på vei mot bussen!

Dåårlig. Hvor skal du daa? :)

Hjem til Særp. Gidder ikke sitte igjen på jobb i Askim og rotne =D

*løpe*

Forståelig :p Askim a gett xD

Skrevet
Tips til hva jeg kan skrive i min nye fancy blogg? :)

Nei og nei, trodde jeg hadde klart å venne meg av det. Men faen heller, nå har jeg igjen begynt med Nettby debatt.

:(

Skriv om nettby debatter

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...