Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Faen, at de ikke har Glittertind på spotify! :mad:

Det er jo Mai-musikk til tusen :love:

Jeg vet! Og alltid like gøy når folk kaller meg nasjonalist når jeg spiller det og sier det er negativt når jeg sier takk :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du kunne sikkert fåt lov til å gi henne en klem da. Hun er kjempeflink til å klemme. Bare lever henne tilbake etterpå.

Hmmm... Får benytte anledningen når den byr seg da. Lover å levere henne tilbake i tilnærmet samme stand.

Skrevet
Faen, at de ikke har Glittertind på spotify! :mad:

Det er jo Mai-musikk til tusen :love:

Jeg vet! Og alltid like gøy når folk kaller meg nasjonalist når jeg spiller det og sier det er negativt når jeg sier takk :p

Kva er negativt med å vera glad i fedrelandet sitt? Patriotisme på amerikanarane sitt nivå er ingen tende med. At Norge ligg på andre sida av skalaen, tilnærma, har eg litt vondt av.

Skrevet
Kva er negativt med å vera glad i fedrelandet sitt? Patriotisme på amerikanarane sitt nivå er ingen tende med. At Norge ligg på andre sida av skalaen, tilnærma, har eg litt vondt av.
Norge lider av kollektiv lav selvtillit, jantelovhysteri og verst av alt: Kristin Halvorsen.
Skrevet (endret)

Ja til et blått, hvitt og rødt Norge.

Med andre ord, importer rødhuder og mal de andre innvandrerne blå :D

edit: Bortsett fra somalierne. De er da ganske blå fra før av.

Endret av Datasmurf
Skrevet

Finner har skjønt det. Ikke at de er så spesielt mye mer stolte av landet sitt og seg selv enn oss, men de har hvertfall vett nok til å søke trøst i flaska. De har for faen meg tilogmed Blåkors i flagget!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...