Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Skrevet
(...) og han kunne være vitne til hvor skjønn niesen min er. ^^
Hun var jo seriøst et sjarmtroll av dimensjoner da. Skjønner godt du er glad i henne. Det er umulig å ikke bli skikkelig glad innvendig av sånne unger.

Jaaa. Skjønneste jenta. ^^ Kommet i artig alder nå som hun må teste grensene til foreldrene. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:w00t: ! Jeg er dehydrert som faen idag. Tror jeg har drukket 2 liter melk og 1 liter juice pluss 3 bokser cola uten å bli kvitt tørsthets-følelsen :S
Prøvd vann?
Skrevet
:w00t: ! Jeg er dehydrert som faen idag. Tror jeg har drukket 2 liter melk og 1 liter juice pluss 3 bokser cola uten å bli kvitt tørsthets-følelsen :S
Prøvd vann?

Kan ikke før i mårra. Drikker jeg vannet her får jeg diare :p

Skrevet
Tror Spotify har kontrakt med noen plateselskaper og får kun spille musikken fre de selskapene de har kontrakt med eller noe sånt :p
Akkurat slik. De forhandler frem avtaler med de forskjellige plateselskapene. Og det er ikke alle plateselskapene som er like villige til å dele med seg. Og så er det en del sanger/artister hvor det er en del strid om rettighetene og da er det ikke bare bare å legge dem ut. Har tilogmed skjedd at artistene selv er usikre på hvem som sitter med rettighetene til å legge ut gammel musikk.
Skrevet
Da var man hjemme fra konf.

Gratulerer. Var det gøy?

Tja... Møtte da igjen slekt jeg ikke har sett på flere år, småunger som hevdet at jeg var forelsket i kusina mi :p og masse god mat og stemmning.. Så alt i alt en bra dag!

Skrevet
Prøvd vann?

Kan ikke før i mårra. Drikker jeg vannet her får jeg diare :p

Steinkjervann :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...