dan83 Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 hei jeg innstallerte bf2 på min acer 5613 og restarta datan,men når jeg skulle prøve å spille, så fikk jeg bare beskjed om å putte inn cden. Deretter prøvde jeg med en dvd film og da dukka ikke opp det normale vinduet, som spør hvilke media man ønsker å bruke, så jeg tasta meg inn på min datamanskin og der lå ikke diskstasjonen!!!?? Det virker som om den er deaktivert, men jeg har ikke rørt noe som helst, og den funka helt fint i går kveld!!?? Det virker som om at instalasjonen av bf2 har fucka det opp!!?? Hva har skjedd? Dette er krise for meg, siden jeg trenger datan til studier osv!!! Håper virkellig ikke at diskstasonen min har tatt kvelden(hører at den jobber i starten) og at det er noe software som har skylden!!!??
With Odin on my side! Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Men mener du at diskstasjonen ikke vises i det heletatt? Akkuratt det samma skjedde med meg, fikk verken aktivert den igjen, oppdatere driverne eller noe, så endte med formatering. Men gå inn på datamaskin alternativer eller no på kontroll panel og skjekk om den ligger der da. Regner med at den kommer opp av seg selv der med et utropstegn over seg. Du kan også skjekke det i bios...
dan83 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Men mener du at diskstasjonen ikke vises i det heletatt? Akkuratt det samma skjedde med meg, fikk verken aktivert den igjen, oppdatere driverne eller noe, så endte med formatering. Men gå inn på datamaskin alternativer eller no på kontroll panel og skjekk om den ligger der da. Regner med at den kommer opp av seg selv der med et utropstegn over seg. Du kan også skjekke det i bios... hei sjekka igjen nå, etter at jeg restarta, og den ligger der nå på min datamaskin....men tviler på at den funker da!! Hadde ikke vært sjokk om det var vista som hadde skylden i dette!!!! Men greia er at jeg ikke kan formatere før jeg har lagret alle programmer/drivere over på dvd(recovery managment) og da trenger jeg jo nettopp diskstasjonen....så dette er krise!!! Håper det er noen som vet hva det kan være!!??
Elmy Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Har ikke noe konkret svar på hvorfor den ikke virker men for recovery så hadde jo en usb disk vært en mulighet. Kanskje du kjenner noen som kan låne deg en til å få tatt backup..
tundra Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 har du prøvd å avinstallere disken i enhetsbehandling?
Jannis-15 Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Men greia er at jeg ikke kan formatere før jeg har lagret alle programmer/drivere over på dvd(recovery managment) og da trenger jeg jo nettopp diskstasjonen....så dette er krise!!! å lage gjenopprettnings DVD er jo det man skal gjøre første gang man bruker maskinen, ikke først når noe har feilet... o.o uansett, har hatt samme problemet på flere maskiner. mulige årsaker er: 1. en annen enhet har tatt opp stasjonsbokstaven. for eks en ekstern HD eller lignende 2. dårlig kontakt (på bærbare). press den litt ekstra godt inn for å være sikker på at den ikke har dårlig kontakt. er ofte at festeskruen løsner litt, og man kan få dårlig kontakt bare av å dra den 1mm ut. 3. software/driver feil. dette testes lett ved å prøve en bootbar cd, og se om den vil boote fra den. gjør den det, men fungerer ikke i windows, er det programvarefeil.
With Odin on my side! Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Det det hadde gjort var å innstallere Vista på nytt, uten å formatere. Da legger alle filene legge seg i en mappe som heter Windows.old
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå