Gå til innhold

MMS problem med OneCall


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en ny mobil MOTORAZR2 V8, men jeg har problemer med å lese mms meldinger som jeg mottar. Det står at meldingen er skadet og at jeg dermed ikke kan lese den. Jeg har lastet ned mms og gprs instillinger fra onecall sine hjemmesider, men det fungerer likevell ikke.

 

Er det noen som vet hva jeg skal gjøre for å få motta mms'er eller hva jeg gjør galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei uflaks23, har akkurat samme problem som deg. Fikk telefonen igår og satt omtrent hele dagen for å finne ut hvordan i h* jeg sku få MMS til å funke.. Jeg får til å sende nå, men om jeg mottar står det bare at den er skadet! Begynner å bli rimelig forbanna nå!

Har du funnet ut av problemet?

Jeg har forresten Chess, så det ser ikke ut som det bare er OneCall som er problemet.

Lenke til kommentar
Hei uflaks23, har akkurat samme problem som deg. Fikk telefonen igår og satt omtrent hele dagen for å finne ut hvordan i h* jeg sku få MMS til å funke.. Jeg får til å sende nå, men om jeg mottar står det bare at den er skadet! Begynner å bli rimelig forbanna nå!

Har du funnet ut av problemet?

Jeg har forresten Chess, så det ser ikke ut som det bare er OneCall som er problemet.

 

Noen som har fått til noe mere ang MMS?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har hentet mms instillingene fra onecall og tatt på hent melding automatisk uansett nett, men får fremdeles ingen mms. Testet også ved å sende mms til meg selv, uten at jeg mottok noe som helst.

Har nokia N82, fungerte smertefritt for 2 dager siden når jeg brukte telenor simkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...