Gå til innhold

Solid, pen, liten/slank og godt batteri.


P-in-P

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal ha meg ny mobiltelefon. Her er kriteriene:

 

- Bør være solid

- Gode taster (sms)

- ***Vil ha god batterikapasitet***

- Vil ikke at den skal være slitsom å gå med i bukselomma så om den er liten eller helst bare slank er et stort pluss

- Stort pluss om den er pen

- Gjerne skyvedesign

 

Teknologisk dilldall er ikke spesielt viktig for meg siden jeg har tilgang på PC døgnet rundt. Men om det er en telefon som tar alt det over som f.eks s730 hadde det ikke gjort meg noe.

 

Så langt er det denne som skårer høyest i mine øyne, men har stort sett bare sett på telefoner i dag så.

 

samsung-u600.jpg

 

Det som bekymrer meg med denne er batterikapasiteten.

 

Kunne også tenkt meg s730, spesielt med tanke på qwerty tastaturet, men denne er det ingen som har inne enda så det blir vanskelig.

 

Kom med forslag folkens!

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I disse dager er så og si alle batterier som produseres veldig gode når det kommer til levetid. Det som kanskje påvirker en batterietlevetiden på en mobil mest er skjermen. Med stor skjerm vil du få en lavere batterilevedtid en du ville fått med en mindre skjerm.

 

Så hvis du er veldig opptatt av batterilevetid bør du kanskje velge en telefon med mindre skjerm, om du ikke har stort behov for en større skjerm. Jeg vil sterkt anbefale deg denne telefonen som er en av de mange lekre walkman telefonene fra Sony Ericsson.

W880i

331860.jpg

 

Denne telefonen er bare 1 cm tykk :D

Endret av TheStian
Lenke til kommentar
I disse dager er så og si alle batterier som produseres veldig gode når det kommer til levetid. Det som kanskje påvirker en batterietlevetiden på en mobil mest er skjermen. Med stor skjerm vil du få en lavere batterilevedtid en du ville fått med en mindre skjerm.

 

Så hvis du er veldig opptatt av batterilevetid bør du kanskje velge en telefon med mindre skjerm, om du ikke har stort behov for en større skjerm. Jeg vil sterkt anbefale deg denne telefonen som er en av de mange lekre walkman telefonene fra Sony Ericsson.

W880i

331860.jpg

 

Denne telefonen er bare 1 cm tykk :D

 

Gode råd, men den er ikke aktuell siden jeg taster en del og de tastene der så ikke spesielt gode ut. Vet at skjerm stjeler en del batteri, men det vil ikke være en så stor faktor for standbytiden i allefall (eller), så jeg har ikke noe imot at det er n stor lekker skjerm på den.

 

Vis du vil ha en liten mobil så bør du se på Neonode N2 :) 60gram og mindre enn et kredittkort i størrelse.

 

Kanskje det viktigste for meg er batterikapasiteten og der er N2 en av de dårligste på markedet så den er utelukket, men takk for svar begge to :thumbup:

Lenke til kommentar

Er selv på jakt etter ny telefon, og for meg betyr design og byggematerialer en god del. Om den ikke er det heftigste på teknologi-fronten bryr meg lite. Sitter derfor igjen med 2 pene telefoner:

 

Sony Ericsson T650i

og

Nokia 7900 Prism

 

T650i er jo et bunnsolid valg, skikkelig skrudd sammen, god software og ja...

Nokia'en er litt mere spenstig. Liker virkelig designet på den, og den stiller relativt likt på softwaresiden.

 

Tenker jeg tar meg en tur til en eller annen butikk for å kjenne og klemme litt på dem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...