Gå til innhold

VT hjelp / mikrofon hjelp..!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja nå er jeg ganske lei av folk syter på ventrilo når jeg spiller cs med dem... problemet er: Når jeg snakker på vt så kan alle andre høre lydene mine i cs utmerket godt, selv om jeg skrur miccen på så lavt at det er nesten vanskelig for dem å høre meg i det hele tatt... :dontgetit: er det noe innstillinger i ventrilo eller i windows jeg kan skifte så de hører meg godt og samtidig få slippe å høre alt rundt meg? Takker til alle serriøse svar :)

la denne tråden her i spill-forumet, visst det blir litt feil får admins flytte tråden til der den hører hjemme : O

Endret av kimjo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hører spill-lydene? Sikker på du ikke router selve digitallyden fra PC-en til ventrilo? Undersøk i lyd-kontrollpanelet at alt utenom "microphone" er mutet, spesielt "stereo mix" eller noe lignende det.

Skrevet

okei jeg er på vt og pleier å spille med han og snakke med han osv...

for å si det sånn, jeg hører alt av lyder han spiller av når han holder micen inne, eller knappen til micen inne når han skal snakke.

hører meg selv og andre når han holder inne micen

hører når han har på musikk, film osv.

hører alt av cs lyder osv

Skrevet

Dette er ikke noe du kan gjøre med ettersom jeg vet, det er han som bruker høytalere istede for hodetelefoner, evt hodetelefoner som er rett atmed mikrofonen sin. Be han bruke høytalerene på ørene sine isåfall.

Skrevet

headsette mitt er SteelSound 5H, og headsettet er jo bedre laga enn at lyden skal komme fra headsette og inn i miccen.. jeg personlig skulle ha trodd at dette var en innstilling du kunne ha skifta litt på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...