kimmelimmz Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 (endret) Ja nå er jeg ganske lei av folk syter på ventrilo når jeg spiller cs med dem... problemet er: Når jeg snakker på vt så kan alle andre høre lydene mine i cs utmerket godt, selv om jeg skrur miccen på så lavt at det er nesten vanskelig for dem å høre meg i det hele tatt... er det noe innstillinger i ventrilo eller i windows jeg kan skifte så de hører meg godt og samtidig få slippe å høre alt rundt meg? Takker til alle serriøse svar la denne tråden her i spill-forumet, visst det blir litt feil får admins flytte tråden til der den hører hjemme : O Endret 6. desember 2007 av kimjo
likferd Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 De hører spill-lydene? Sikker på du ikke router selve digitallyden fra PC-en til ventrilo? Undersøk i lyd-kontrollpanelet at alt utenom "microphone" er mutet, spesielt "stereo mix" eller noe lignende det.
superseeking Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 okei jeg er på vt og pleier å spille med han og snakke med han osv... for å si det sånn, jeg hører alt av lyder han spiller av når han holder micen inne, eller knappen til micen inne når han skal snakke. hører meg selv og andre når han holder inne micen hører når han har på musikk, film osv. hører alt av cs lyder osv
nPulz Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Dette er ikke noe du kan gjøre med ettersom jeg vet, det er han som bruker høytalere istede for hodetelefoner, evt hodetelefoner som er rett atmed mikrofonen sin. Be han bruke høytalerene på ørene sine isåfall.
kimmelimmz Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 headsette mitt er SteelSound 5H, og headsettet er jo bedre laga enn at lyden skal komme fra headsette og inn i miccen.. jeg personlig skulle ha trodd at dette var en innstilling du kunne ha skifta litt på
nPulz Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Om han bruker headset, høres det ut som at da er feil i routinga av lyden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå