Gå til innhold

Gjør Blackberry en iPhone?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er Apple vi prater om, de som har laget mus og GUI til de OS vi bruker. Jeg tror det blir en vanskelig kamp med det grafiske bruker snitte. La dem legge 3G, 5 mp kamera. Det blir ikke lik solid software som Apple. Apple virkelig ristet dem med iPhone.

 

SOLID SOFTWARE??? APPLE??? HA!

 

Jeg har hatt 3 ipoder... min ipod nano henger seg til stadighet, gjerne midt i sanger, uten grunn, selv om jeg har oppgrader sw 3 ganger.. min ipod classic 80gb har hengt seg opp 2 ganger, hvor jeg bare må vente på at batteriet skal dø ut før jeg får gjort noe. min første ipod ble bare svart en dag.

 

Jeg bruker mac på skolen, her henger gjerne programmer viss jeg bruker mere enn 3 programmer samtidig. Utskrifter i photoshop via mac blir omtrent aldri slik jeg har instillt dem, og gjerne feil farge, her kan jeg legge til at å bruke AKKURAT samme fil på pc. HEY!! alle instillingene blir riktige gitt, trodde slikt ikke fantes...

 

la oss ikke glemme itunes som av en eller annen grunn har lagt inn flere av sangene mine flere enn en gang..

 

så, solid software? I THINK NOT!!

Lenke til kommentar
Det er Apple vi prater om, de som har laget mus og GUI til de OS vi bruker.

 

nå var det vel strengt tatt ikke Apple som oppfant musen eller det grafiske brukergrensesnittet. Den føste musen ble utviklet ved Stanford i 1963. De første som solgte datamus kommersielt var Xerox med sitt 8010 Star Information System i 1981. Men det er sant at Apple kun hadde en museknapp helt frem til for et par år siden.

 

Når det gjelder GUI er det samme historie her. Først utviklet ved Stanford, så utgitt kommersielt med Xerox Alto Computer.

Lenke til kommentar

Alright nice replies. Okay de fant vel ikke helt opp GUI men det er forkjell mellom LG & Symbian OS på mobilene. Har selv brukt BlackBerry, det er bra men ikke like bra som Iphone som er deres første mobil. Enkelt MMS og andre ting kan legges ved en enkelt software update og alle vet jo det, de vil bare "fornye" mobilen i hvert update.

 

Det med iPod problemer, har selv iPoder og de har hengt seg opp ja, men man rester den og da går det utrolig bra. Har aldri ventet til batteriet har gått ut :)

 

Har brukt Apple sin Gamle powerbooks til de nye, har ikke hat noe problemer, kansje de henger opp litt ja Maskiner gjør jo feil. Forventer aldri en 100% solid OS uten å henge litt. Driver selv med Design, alle bruker Apple sin Mac og for å printe ut riktig FONT så må man vel bruke InDesign og ikke photoshop :)

 

Det eneste som er bra med BlackBerry er Email Klienten og funksjonene der. Thats it.

Tenk om man hadde pages programmet og keynote i iPhone? Siden Mail klienten til iPhone er mye enklere og fortere å bruke enn BlackBerry + Musikk samlingen.

 

Touch interface til iPhone har hats down for, og gleder meg til å se hva Nokia, BlackBerry & SE skal finne på.

Endret av millad
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...