ken8 Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Hei. (litt dårlig emne tittel, men kom ikke på noe bedre) Hvis man åpner 2 word dokumenter, så kan man trykke på X'en og bare det ene vinduet lukkes. Hvis jeg har 2 excel dokumenter oppe og trykker X, så prøver den å lukke begge dokumentene. Og hvis jeg er litt sløv så kan jeg glemme å lagre endringer på det dokumentet jeg ikke ville lukke. Veldig irriterende. Er det mulig å gjøre noen innstillinger slik at 2 excel dokumenter oppererer hver for seg?
sunnhetsmannen Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Trykk på det lille krysset under det vanlige krysset for å lukke bare det aktive vinduet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå