Gå til innhold

kan noen se kjapt om dette oppsettet vil fungere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg satt sammen denne pcn Handlekurv på Komplett.no og har planer om å bruke hardt opptjente penger på alt dette her. Kan noen si noe som helst om dette oppsettet hadde jeg vært veldig taknemlig. Særlig hvis det er noe jeg må være veldig obs på, eller om det ikke kommer til å fungere i det hele tatt (har ikke så mye erfaring med å sette sammen en pc). Kabinett med UPS og skjerm har jeg fra før så det er i orden.

Tusen takk for svar!! :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

har ikke noe superpeiling jeg heller, men ser ut som det skal passe greit sammen etter det jeg så ved et kjappt overblikk. men kan være noe jeg ikke ser også, i og meg jeg ikke går dypt ned i sakene for å se om de vil passe sammen.

ser heller ikke så ille ut, om ikke det er noen veldig tunge spill du skal ha kjørt på ytterste grafikk.

Endret av pekka1991
Skrevet
- Kan du si litt om hva du har tenkt å bruke pcn til?

Ja så klart. Den skal brukes så og si eksklusivt til musikkstudio. Dvs. Innspillinger og sampling pluss en del småtunge VST effekter og instrumenter oppå det igjen. Skal ha Ableton Live og muligens Reason i slave for Cubase hvis det går ann. Filmer og spill osv går på en annen maskin så dette blir som sagt så og si bare til musikkstudio. Lydkort kjøpes ekstra da dette blir et helt eget kapittel så den biten finner jeg ut av selv ;)

Skrevet (endret)

Regner med du har kabinett og PSU til den. Høyttalere er jo også kjekt å ha, men veit jo ikke hva du har liggende.

Edit: L2readheleposts :)

Endret av Rhythm
Skrevet (endret)
Regner med du har kabinett og PSU til den. Høyttalere er jo også kjekt å ha, men veit jo ikke hva du har liggende.

Edit: L2readheleposts :)

hehe, men du unskyldes siden jeg sa jeg hadde UPS, ikke PSU ;) Men jeg mente så klart PSU.. alt det andre har jeg fra før, studiomonitorer osv. Så det er dette oppsettet jeg lurer på.

Forresten ser jeg at disse er på tilbud denne uka. Hvilken er best av disse her og den typen jeg plukket ut i utgangspunktet?

Endret av cerodios

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...