999sss Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hei, er det noen som vet om noen billige PC-er som duger til å spille cs(source) på? Den jeg har nå duger ikke, så tenker å kjøpe ny.. Endret 2. desember 2007 av fredrik
hølands_gutt Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 for det første: hvor mye har du tenkt? åssen utstyr tenker du deg?(eks skjerm,mus,tastatur) også er det bare CSS du spiller altså?
999sss Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Skrevet 2. desember 2007 Ja spiller for det meste cs.. Har tastatur osv, så selve PC-en er vell det viktigste.. Helst så billig som mulig ..
j-- Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Hva slags PC er det? Antagelig vil det holde lenge å sette inn et skjermkort til ~500,- og muligens litt mer minne.
999sss Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hva slags PC er det? Antagelig vil det holde lenge å sette inn et skjermkort til ~500,- og muligens litt mer minne. Har lite peiling på sånt Mener du den PC-en jeg har nå? Endret 2. desember 2007 av vikern2
j-- Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Har lite peiling på sånt Mener du den PC-en jeg har nå? Ja
999sss Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Skrevet 2. desember 2007 Hvor står det hvilken pc jeg har? Har hvertfall en dell
hølands_gutt Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=16390 er jo noe å anbefale, kan jo kutte ut noe eks, mus,tastatur...
999sss Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Skrevet 2. desember 2007 Trenger man dvd brenner? Og er det noen som setter denne sammen?
Fredrik Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Tråden har blitt flyttet fra Counter-Strike til Hjelp til kjøp og salg av PC, og har i tillegg fått emnetittelen endret. Anbefaler deg å lese retningslinjene for denne kategorien (her), og muligens endre emnetittelen litt mer så den får med mer informasjon. Ikke kommenter dette innlegget i tråden. Send meg heller en PM.
brukerenerslettet Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 du kan spare mye penger hvis du vet hva delene dine heter, og vi kan råde deg med oppgradirnga. (høyreklikk my computer/min datamaskin og velg propeties)
hølands_gutt Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 du kan spare mye penger hvis du vet hva delene dine heter, og vi kan råde deg med oppgradirnga. (høyreklikk my computer/min datamaskin og velg propeties) Vis han har en dell som såvidt klarer å kjøre CS, så er det jo ikke no anbefale oppgradere den pcen han har. bedre for han å kjøpe en ny, slipper han bruke ENDA mer penger for å oppgradere fordi han har fått sansen for andre spill. men det er opptil han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå