Gå til innhold

Problem: iPod bruker batteri selv om den er avskrudd


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg vet ikke om det er jeg som har et problem med iPoden min, eller om det er slik for alle, men lurer på en ting.

La oss si at jeg har 40% igjen av batteriet, men bestemmer meg for å skru av iPoden siden jeg skal bruke den mer senere. Holder inne "play/pause" knappen, og skjermen skrur seg av som den skal. Men så kommer problemet. Når jeg skrur den på igjen kanskje én dag senere, så er batterikapasiteten mye lavere - altså sunket mens skjermen har vært avskrudd. Fra å være på grønt nivå, skrur jeg den på til rødt :ph34r:

 

Er dette vanlig for iPod Video 30GB, eller er det en feil på min?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No kjenner eg ikkje så veldig godt til dei nyaste modellane, men på dei eldre blir batteriet tappa sjølv når spelaren er av ja, ein svær ulempe med iPod etter min meining. Ikkje forstår eg kvifor det er sånn heller når alle andre produsentar er i stand til å lage ein spelar som ikkje trekker av batteriet når den er avskrudd.

 

Eg vil tru det er same sak med dei nye sidan fleire her har opplevd det same.

Lenke til kommentar

Jepp, var sån på min iPod Mini.... Men har ikke merket noe til det på nye Nano!

 

Min teori er at den går i "dvalemodus" istedet for å bli helt slått av, for slik å starte opp på kortest mulig tid...

 

Sammenlignet med feks Creative, så slår jo iPoden seg på umiddelbart.... venter i noen sekunder på Creative sin ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...