Gå til innhold

Bra mods til Medieval war 2: total war?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var da veldig så amper vi skulle være da.

 

Jeg kan anbefale Medieval 2: Total Realism. Vet ikke når den kommer, men teamet som laget Rome: Total Realism jobber vist på en tilsvarende mod til Medieval 2.

 

Her får du realisme til en mye større grad, mer realistiske skins for modellene, nye fraksjoner og nye enheter osv.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg skjønner hva du mener. Jeg er svært interessert i å kunne finne en patch med større enheter.

Altså enheter som er større enn *Huge* mer enn max 150 man i hver tropp, det hadde vært drit bra med lit mer realisme i størrelsene på hærene ;)

 

Ser også fram til medival Total Realism for Medieval Total War 2, de folka gjorde en veldig god jobb i Rome Total Realism, men de hadde ikke så god kvalitet (detaljering) på skins'a i forhold til vanlige Rome Total War.

 

Håper det blir laget en Rome Total War 2 også :p

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
Jeg skjønner hva du mener. Jeg er svært interessert i å kunne finne en patch med større enheter.

Altså enheter som er større enn *Huge* mer enn max 150 man i hver tropp, det hadde vært drit bra med lit mer realisme i størrelsene på hærene ;)

 

Ser også fram til medival Total Realism for Medieval Total War 2, de folka gjorde en veldig god jobb i Rome Total Realism, men de hadde ikke så god kvalitet (detaljering) på skins'a i forhold til vanlige Rome Total War.

 

Håper det blir laget en Rome Total War 2 også :p

 

Litt mer realisme? Nå var det jo kun ca 90 mann i hver kohort i en legion på 3-6000 mann fordelt på 60 centurioner Dette gjaldt følgelig først og fremst romerne men denne måten å kjempe på fortsatte til langt inn i det byzantiske imperiet.

 

Hadde vært artig/realistisk å kunne satt de dårligste fremst og de beste bakerst som jo var tilfellet med romerne som delte kohorten opp i 3 deler ;

 

* Hastati, de yngre soldatene som sto i forreste linje

* Principes, menn i sin beste alder (slutten 20- og begynnelsen av 30-årene), som sto

i andre linje

* Triarii, veteraner som sto i bakerste linje og bare kom i kamp under ekstreme situasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...