TrueNo Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Hei,jeg vet ikke om jeg postet rett men det får så være... Jeg har en kar her som jeg skal dele filer med men det går ikke.Tror noe er låst på datamaskinen hans siden jeg ikke finner han,men andre Noen som kan hjelpe,har brukt søkefunkjsonen....
Skagen Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 (endret) Hvilket operativsystem gjelder dette? Er det fildelingen som er integrert i Windows XP dere har trøbbel med? Edit: Flyttes til Windows. Endret 27. november 2007 av Skagen
-Shark- Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Først kan du gi litt mere informasjon. Hvordan deler dere? OS? HVa har dere prøvd? Ting som kan prøves: Blokkerer brannmur? Blokkerer router?
TrueNo Skrevet 27. november 2007 Forfatter Skrevet 27. november 2007 1.Har Zyxel 660 router,men vi deler nett via switch 2.Ingen brannmur 3.vi søker etter datamaskinen i søkefunksjonen i windows(det fi\unket på alle andre en denn "Spessielle" dataen 4.Delte dokumenter(mappe-->egenskaper-->deling--->huker av for å dele mappen) Noen mere?
TrueNo Skrevet 27. november 2007 Forfatter Skrevet 27. november 2007 Sitter på samme nett ja om det var det spørsmålet betydde
-Shark- Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Sitter på samme nett ja om det var det spørsmålet betydde Ja. Da er det bare å dele en hel partisjon. Deretter må begge være i samme arbeidsgruppe, f.eks Mshome Så går du på Mine nettverksteder, trykker på legg til nettverkssted, så finner du den partisjonen du delte. Mulig du må reboote mellom disse da. Mest sannsynlig. Dette fungerer i alle fall utmerket hjemme hos meg, xp pro.
TrueNo Skrevet 27. november 2007 Forfatter Skrevet 27. november 2007 Ok,takk,skal skjekke det i morgen om det funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå