Gå til innhold

Nesten drept av bokhyllekollaps idag


ShaNickolas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yupp, du eier mine tanker og handlinger totalt GaMeR92 :roll:

 

Første jeg gjorde var å dra på butikken og handle meg en tube makrell i tomat , før jeg la ut om at jeg nesten ble drept av hyllekollaps til kassadamen.

 

Så gikk jeg på en totalt tilfeldig ungdomskole og brifa til alle de mindreårige hvor tøff jeg var som hadde overlevd noe slikt ""

 

Thats me 100% :roll:

Lenke til kommentar
Yupp, du eier mine tanker og handlinger totalt GaMeR92 :roll:

 

Første jeg gjorde var å dra på butikken og handle meg en tube makrell i tomat , før jeg la ut om at jeg nesten ble drept av hyllekollaps til kassadamen.

 

Så gikk jeg på en totalt tilfeldig ungdomskole og brifa til alle de mindreårige hvor tøff jeg var som hadde overlevd noe slikt ""

 

Thats me 100% :roll:

 

 

goodie

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

For å nekroe denne tråden litt, dette skjedde med meg også. Jeg leide et værelse av en kompiss, og på dette værelset var det kun èn hylle - den eneste oppbevaringsplassen på hele rommet. Jeg hadde et par bøker oppå denne, og dette gikk fint nesten et år. En dag datt den ned. gipsskruene ble med og det ble noen relativt stygge hull i veggen. Dette opplyste jeg han om, og han sa ok og så på det, uten at han sa noe mer.. Jeg har nå flyttet ut, men får en melding der han spør meg nå hva JEG har tenkt til å gjøre med det, hvorpå jeg svarer at jeg godt kan hjelpe til, men at jeg ikke kan noe for at hyller detter ned i hans leilighet. Han sier da at hyllene bare tåler 5 kilo - åpenbart slike Ikea-hyller som nevnt ovenfor - og at bøkene åpenbart ble for tunge. Han visste heller ikke at de tålte så lite, men at en annen venn fortalte han det i ettertid når han så på de. Videre sier han at "det som skjer på DITT rom - DITT rom har ikke jeg noe med å gjøre. Det ble åpenbart for tungt, tåler ikke slike skolebøker dessverre".

 

Rommet er vel 3-2 meter, uten skap, andre hyller eller noe som helst sted å plassere ting.

 

Det er jo helt håpløst å leie ut et værelse til en student - med EN enslig hylle som er nesten 2 meter - som grunnlag for eiendeler, og så tåler den knapt 5 kilo? Det er jo en dekorasjonshylle åpenbart.. Men jeg har aldri blitt fortalt dette, og han har mange ganger i løpet av året sett hyllen, uten å ha sagt noe som helst?

 

Har blitt rimelig dårlig stemning, og nå svarer han bare "beklager at rommet ikke var perfekt for skolebøkene dine, åpenbart min skyld" O.L...

 

Er under et år siden han overtok den, nøkkelferdig leilighet, men allerede er skapdører, lister og skuffer enten ikke skrudd fast, eller de har falt ned/løsnet.

 

Jeg har uansett tilbudt å hjelpe å sparkle/henge opp hylla, men dette er ikke bra nok, første meldingen jeg fikk var " Fint om du fikser det".

 

Er det rimelig at jeg skal holdes til ansvar for en hylle som detter ned på værelset jeg leier? Jeg kan tenke meg det var 10-12 bøker fordelt på ca 2 meter hylle.

Endret av GRendal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En dag datt den ned. gipsskruene ble med og det ble noen relativt stygge hull i veggen.

Det høres ut som om hyllen klarte seg bra, men at det var innfestingen i veggen som var 'under pari' for å si det mildt.

 

Å feste en så stor hylle på en gipsvegg med 4 (?) skruer er å be om trøbbel.

Enda godt det ikke var en 50" flatskjerm ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...