Gå til innhold

Rock Band - Verdt det?


Anbefalte innlegg

Gametrailers har reviewen oppe...

 

Forhåndsbestilles på CDON.... for 1800 kr.

 

 

1800 for ETT spill.... La det synke inn.

 

Trommer - Alright, fett nok.

Gitar - Guitar Hero >>>>

Synge - Singstar, ugggh.

Bass - Gitar med mindre noter to hit.

 

 

Og for at det ikke skal bli klin likt Guitar Hero, må du ha venner over for å spille..

 

Og jeg vet ikke hvor sosial du er, men å ha 3 andre hver gang du vil spille kan bli litt slit.

 

 

Jeg hater ikke da, men sier bare 1800 er ganske mye.

 

Kommer i Februar en tid.

 

Diskutèr.

Endret av Loso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er fremdeles usikker om jeg skal kjøpe instrumentene hver for seg, eller gå rett på storpakken. Jeg skal ha spillet, for jeg syns det ser dritgøy ut.

GH3-gitaren skal vel fungere på RB, og det skal jeg jo ha. Da mangler jeg bare trommesettet, evt. en gitar til, for mikrofonen er ikke så interessant for meg.

Og jeg kan vel spille alene, eller over internett? Jeg vel ikke ha tre kompiser på besøk for å spille Rock Band?

Lenke til kommentar
Er fremdeles usikker om jeg skal kjøpe instrumentene hver for seg, eller gå rett på storpakken. Jeg skal ha spillet, for jeg syns det ser dritgøy ut.

GH3-gitaren skal vel fungere på RB, og det skal jeg jo ha. Da mangler jeg bare trommesettet, evt. en gitar til, for mikrofonen er ikke så interessant for meg.

Og jeg kan vel spille alene, eller over internett? Jeg vel ikke ha tre kompiser på besøk for å spille Rock Band?

 

 

GH3-gitaren funker kun på Xbox 360...

 

Og hvis du skal spille alene, bare kjøp Guitar Hero. Billigere, og bedre single player ways. :)

Lenke til kommentar
GH3-gitaren funker kun på Xbox 360...

 

Og hvis du skal spille alene, bare kjøp Guitar Hero. Billigere, og bedre single player ways. :)

Hæ? Kjøper jeg GH3 med gitar på PS3, så må jeg bruke gitaren på X360? :D

 

Jeg har ikke tenkt å spille alene nei, det er jo derfor jeg vurderer Rock Band. Nei, ikke vurderer, jeg skal ha Rock Band. Gleder meg stort til å prøve trommer.

Lenke til kommentar

Har fått toppkarakterer over alt, men ja, det koster like mye som 3 nye spill. Og man er avhengig av tre venner til stede for å få fullt utbytte. Da er det ikke verdt det etter min mening.

 

Hvis det er slik at jeg kan bruke Guitar Hero-gitaren på PS2-versjonen og kan f.eks. kjøpe til trommer for en billig penge, så skal jeg vurdere det.

Lenke til kommentar
Angående GH3-gitar og Rock Band:

Jeg har sett noen kommentarer fra Harmonix som kan tyde på at de jobber med støtte. Gitaren oppdages i menyen, men fungerer ikke inne i selve spillet.

 

redigert:

Og ja, jeg antar at jeg skaffer Rock Band etter hvert.

 

Hvor har du sett det??

 

Jeg vil ha linker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...