Gå til innhold

Ny SE, enkel grei holdbar med kamera


MagE

Anbefalte innlegg

Hei, min SE W810i ble stjålet og jeg trenger en ny telefon.

 

Det må vere en SE, låner en Nokia 6300 nå jeg ikke takler.

Den må være holdbar, vare en stund og tåle en støyt.

Batteriet må holde en stund.

 

Den bør ha ett greit kamera.

Fordel om den ikke er så stor

 

Pris kan vere det samme sålenge den ikke går alt for høyt, men såklart en fordel om den er billigere.

 

Har sett endel på SE T250, En billig, liten solid telefon som har det jeg bruker, med unntak av kamera, men kan fint leve med den. Kameraet på W810i'en jeg hadde fungerte ikke den tiden etter den badet litt.

 

Har også sett litt på SE K850i, men den er igjenn større, dyrere, har mange feil har jeg hørt og virker ikke spesielt holdbar.

 

Har ikke oversikten over SE sine telefoner og tror det ligger noen godbiter i haugen.

 

Ringer, sjekker klokka, bruker litt kalender, kalkulator, stoppeklokke og sender litt sms, greit å kunne ta bilder av og til. Bruker ingen andre funsjoner. 3G virker greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

k610i er vel en grei telefon.. fatter`n kjøpte den å han er veldig fornøyd med den uten at han bruker noe telfonen til noe annet å ringe å sende sms med... jeg syns den er veldig fin telefon sånn som alle andre se... men liker ikke utseende helt men den virker solid.. de fleste se telfoner er vel helt greie vel.. bare se i prisguiden da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...