Gå til innhold

Rollercoaster tycoon problem


Anbefalte innlegg

Jeg prøver å spille rollercoaster tycoon, men når jeg skal lagre, så kutter spillet helt.

Noen som vet hva som er galt og hvordan det kan fikses??

 

Bruker selv XP, og samboeren min med vista har samme problem + en pc til her i huset har også dette problemet.

 

Har også prøvd i kompabilitetsmodus til win 98/ME

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg prøver å spille rollercoaster tycoon, men når jeg skal lagre, så kutter spillet helt.

Noen som vet hva som er galt og hvordan det kan fikses??

 

Bruker selv XP, og samboeren min med vista har samme problem + en pc til her i huset har også dette problemet.

 

Har også prøvd i kompabilitetsmodus til win 98/ME

 

Kan også legge til at jeg har 2 cd'er (begge orginale) der INGEN av de funker når det kommer til lagring :angry:

Lenke til kommentar
Min søster var ute for akkurat samme problem i forrige uke (populært spill?). Løste problemet ved å laste ned en patch fra den offisielle Rollercoaster-hjemmesiden.

 

Edit: Dette var på en PC med Windows XP SP2. Vet ikke om det vil fungere på Vista. Er i alle fall verdt forsøket :)

 

 

Det virket ikke nå heller :(

Har prøvd både på svensk og engelsk, men kutter "like fint" når jeg skal prøve å lagre..

Irriterende :mad:

Lenke til kommentar

Tror jeg har dette problemet på XP. Men jeg fant en løsning på det. Prøv å lagre det et annet sted enn standardmappa, du kan kanskje lage en egen mappe for RollerCoasterTycoonfiler. Det var det jeg gjorde, og det fungerte fint. Eller...Det var kanskje å åpne lagrete filer jeg ikke kunne...Prøv likevel, kan jo hende det går.

Lenke til kommentar
Tror jeg har dette problemet på XP. Men jeg fant en løsning på det. Prøv å lagre det et annet sted enn standardmappa, du kan kanskje lage en egen mappe for RollerCoasterTycoonfiler. Det var det jeg gjorde, og det fungerte fint. Eller...Det var kanskje å åpne lagrete filer jeg ikke kunne...Prøv likevel, kan jo hende det går.

 

det funket :D men så kom problemet med å åpne lagrede filer :mad: noen som vet hvordan det kan la seg fikse?

Lenke til kommentar
Tror jeg har dette problemet på XP. Men jeg fant en løsning på det. Prøv å lagre det et annet sted enn standardmappa, du kan kanskje lage en egen mappe for RollerCoasterTycoonfiler. Det var det jeg gjorde, og det fungerte fint. Eller...Det var kanskje å åpne lagrete filer jeg ikke kunne...Prøv likevel, kan jo hende det går.

 

det funket :D men så kom problemet med å åpne lagrede filer :mad: noen som vet hvordan det kan la seg fikse?

 

 

Hva skjer når du prøver å åpne en fil? Er det sånn at det ikke kommer noen filer å åpne? Isåfall kan du jo prøve å flytte saven fra der du lagra den til der hvor lagra spill *egentlig* skal lagres? :p

Lenke til kommentar
Tror jeg har dette problemet på XP. Men jeg fant en løsning på det. Prøv å lagre det et annet sted enn standardmappa, du kan kanskje lage en egen mappe for RollerCoasterTycoonfiler. Det var det jeg gjorde, og det fungerte fint. Eller...Det var kanskje å åpne lagrete filer jeg ikke kunne...Prøv likevel, kan jo hende det går.

 

det funket :D men så kom problemet med å åpne lagrede filer :mad: noen som vet hvordan det kan la seg fikse?

 

 

Hva skjer når du prøver å åpne en fil? Er det sånn at det ikke kommer noen filer å åpne? Isåfall kan du jo prøve å flytte saven fra der du lagra den til der hvor lagra spill *egentlig* skal lagres? :p

 

Hele spillet kutter. Skjønner ikke hvorfor, siden dette skjer med ikke fler enn 3 forskjellige versjoner, og på 3 forskjellige PC-er.

 

Prøv å dobbeltklikke på fila i stedet for å åpne spillet først. Hvis du ikke har prøvd det alt, da.

 

Funket ikke det heller :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...