Gå til innhold

Creative zen sluttet å virke


klika

Anbefalte innlegg

hei:)

jeg kjøpte meg en creative zen mp3-spiller i dag.

der var ikke med ladder, bare en kabel du kunne koble den på PC-en. jeg trodde du måtte ladde den i et vist antall timer før den kunne slå seg på, men når du kobler den til PC-en slår den seg automatisk, når den alike vel var på tok jeg å la inn noen sanger, gikk far dataen og kom tilbake en time senere. men da var mp3-spilelren av og jeg har ikke fått slått den på siden.

noen som vet hva jeg kan gjøre lr hva som har skjedd?

den ladet ikke seg i 4 timer før jeg slo den på, vet ikke om det hat ødelagt den?

går ikke d ann å nullstille den lr noe sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal være ett lite "restart-hull" på spilleren. Bare stikke en tynn gjenstand inn der helt til den lille knappen blir trykket inn. Etter det skal spilleren starte på nytt. Virker ikke det kan du prøve å holde inne på-knappen. Trykke inn "restart-knappen", slippe restart og så slippe på-knappen.

Lenke til kommentar
det gikk ikke :(

noen bedre tips?

får levere den inn igjen i morgen, men det er søndag i dag og det hadde vært kjekt å ha den:/

 

Heisann!

Jeg har en del erfaring med Creative mp3, og nå skal æ ikke være etterpåklok, MEN det er viktig at man intallerer all programvare FØRST- aldri plugge i en mp3-spiller fra Creative i PC før du innstallerer!!

Lenke til kommentar
Heisann!

Jeg har en del erfaring med Creative mp3, og nå skal æ ikke være etterpåklok, MEN det er viktig at man intallerer all programvare FØRST- aldri plugge i en mp3-spiller fra Creative i PC før du innstallerer!!

 

Aha? De fleste spillere fra Creative er faktisk laget for å kunne synkronisere med Windows Media Player, og skulle da ikke ta noen skade av å bli plugget inn først.

Lenke til kommentar

nei skulle ikke tro det, med det kan hede der ligger noe på CD-en som man trenger, men uanset er det utroli rart at den skal slutte å funke helt. skulle bare vært å trykke inn restartknappen, batteriet tror ikke jeg går an å ta ut:/

vet ikke hvordan i hvertfall, virker som det er innebygd på et vis

Lenke til kommentar
jeg gikk opp å fikk byttet den i går, og det står at jeg må installere programvaren før jeg kobler til mp3-spilleren, men må jeg installere programmet på alle pcene jeg skal kobel den til? det er jo vanvittig tungvint

Nei, det trenger du ikke. Jeg har bare installert Creative-softwaren til min Creative Zen Vision:M på en maskin. Den fungerer helt fint med alle de andre maskinene jeg har koblet den til, uten at de har hatt noe Creative software.

Lenke til kommentar
hei:)

jeg kjøpte meg en creative zen mp3-spiller i dag.

der var ikke med ladder, bare en kabel du kunne koble den på PC-en. jeg trodde du måtte ladde den i et vist antall timer før den kunne slå seg på, men når du kobler den til PC-en slår den seg automatisk, når den alike vel var på tok jeg å la inn noen sanger, gikk far dataen og kom tilbake en time senere. men da var mp3-spilelren av og jeg har ikke fått slått den på siden.

noen som vet hva jeg kan gjøre lr hva som har skjedd?

den ladet ikke seg i 4 timer før jeg slo den på, vet ikke om det hat ødelagt den?

går ikke d ann å nullstille den lr noe sant?

 

Skriveferdighetene dine bør du øve på

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Faen altså! Er ikke aleine med dette virker det som.

Installerte software på PC-en min, koblet inn mp3'n når den skulle og når jeg skulle skru den av etter å ha hørt litt på den så får jeg den verken på eller av.

Skjermen lyser litt og den vil verken på eller av.

Er kjøpt på komplett så er kjipt å sende den inn.

Lenke til kommentar

Slenger meg på her dersom noen fortsatt leser.

 

Fikk min som gave igår, det var nesten helt fullt batteri på den, og da bestemte jeg meg for å lade den helt ut før jeg skulle sette den på lading. Har ikke plugga den til dataen enda.

 

Men for ti minutter siden satte jeg på radioen, dytta "hengelås-knappen" opp og da tok den kvelden.

 

Jeg ville tro den mirakuløst nok gikk fra halvt batteri til tomt, hadde det ikke vært for at det enda lyser blått på høyre side der med på-knappen.

 

Det er en slik Creative Zen jeg har : http://media.gonext.name/01/global/599/492013.jpg

 

Og rett over på-ikonet på høyre siden lyser det blått enda.

 

Hva gjør jeg nå? Det lyset der skal da virkelig ikke lyse om den er av/tom for strøm?

 

Går ikke an å gjøre noe med den..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...