Gå til innhold

Crysis TAC-gun bug (spolier)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Merkelige bugs dere har. Spilte nettopp gjennom hele spillet uten en eneste bugs som er nevnt her på forumet.

Nokre får bugs andre ikkje. Mange ulike kombinasjonar og faktorar som speler inn. ;)

Skrevet (endret)

blir fly forbanna ... loada 40 ganger nå. .. jævla dritt spill ...

en av de beste spillene jeg har sett på grafikk siden, men fan så mye bugs ...

EDIT : Installere nye nvidia driver og ser om det hjelper ...

Edit2 : Ok hjalp ikke men fikk begydelig bedre ytelse på grafikken .. blir mere og mere overbevist om at dette er en grafisk feil .. tar du å ser i kikkerten så kan jeg ser targetet men når jeg har våpene kan jeg ikke sikte på noe .. sucks !

Endret av Angelboy
Skrevet

Første gang jeg bruker TAc-gun sikter på monster, no target locked! Æsj! må man hente ammoen og eller?

BTW: Kan ikke ta screeshot, ha Vista og det blir bare en svart firkant

Skrevet
Fatter ikke hvordan jeg skal drepe denne karen... :

Fikk en snodig bug når jeg var akkurat der... plutselig datt jeg ca 1m ned under flydekket og så både over og inni hangaskipet;) hehehe. Datt til slutt ned i ett rom man ikke kom seg ut av;)... Synes Crysis er ett fint spill.. men er også det spillet som har irritert meg mest på lenge... lugger og hakker etter en stund med spilling.. og noen stygge grafiske feil her og der som ødelegger litt ... Spes en ting der det er en lastebil med en radar på ... der radaren står å snurer på bakken ved siden av og ikke på lastebilen... noe veldig galt der..

Skrevet

Visst du ikke får locked target på det monsteret prøv å loade tilbake til forrige save, så prøver du igjen..

Går det ikke da, så får du gjøre som jeg: Flyge rundt å finne vanlig bazooka og skyte kanonene av selv, men jeg fikk locked target når jeg skulle ta "armene" på tingen :p

Skrevet

Ja man burdet jo forstå det at man bare kan skyte på enkelte ting når man får ny gunner *sight* .

Hva skjeddet med det glittrendet spilet når jeg kom inn i gruva?, hvar det her en russisk taco fabrikk tok over produksjonen og manuskriptet?.

Skrevet

Ja det kan du godt spørre om men spillet la om til høygir herfra og til det bitter end.

Jeg angrer bare på at jeg ikke valgte minigun i"the core" istedenfor FY71 rifla.

Trodde jeg skulle slost mot aliens til fots mye lengere en jeg faktisk skulle.

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)
Sjeldent et spill har en så GROV bug... Jaja, men så er jo Crysis meget spesielt da ;)

Hahahaha, ta den fanboys.

Ser for meg svarene nå: åååh, kommer patch.. .2389178910437u230 patcher!1

Jeg elsker Crysis! Lollol, jeg vil gifte meg med Crysis! Det er det beste spiller EVER lizzm! Det er asså ikke fjortis det jeg sier lizzm!

Men ja.. Dette var i overkant av GROV bug for et så stort spill da. Synd egentlig.

Finnes det i det hele tatt Crysis-fanboys? :hmm:

Uansett, denne buggen var patetisk. Kom nettopp dit selv, og jeg har prøvd alle mulige greier for å få problemet løst. Nå gir jeg faen. Spillet forblir avslått inntil en annen gang. Muligens blir det aldri påslått igjen. Orker ikke å frustrere meg over sånt piss. En skuffende dårlig boss uansett.

...Og ja, vi som har dette problemet HAR faktisk et problem. Altså, det ER en bug. Det er ikke sånn at vi ikke forstår hvordan vi skal gjøre det. Jeg skyter den første armen når jeg skal gjøre det. *BAM*, går fint. Så, når de fjerner skjoldet på den andre armen, og jeg klargjør våpenet for avfyring, så nekter det å låse på målet. Det er som om jeg sikter i løse lufta.

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet
Hahahaha, ta den fanboys.

Ser for meg svarene nå: åååh, kommer patch.. .2389178910437u230 patcher!1

Jeg elsker Crysis! Lollol, jeg vil gifte meg med Crysis! Det er det beste spiller EVER lizzm! Det er asså ikke fjortis det jeg sier lizzm!

Tror man veldig lett ser hvem som er den store fanboyen her ja.

Skrevet

Spiller crysis om og om igjen MEN! det er fra før gruven (egentlig før Tanks kjøringen men det gikk jo ann), det etter gruven prøver jeg å fortrenge som feks boss kampene på slutten Sight

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...