Gå til innhold

Crysis TAC-gun bug (spolier)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Huh? Det vart nemnt noko med våpenet, samtidig som de var ein grønn prikk for våpenet og ein anna prikk for destinasjonen på dekk i Hangarskipet. Dette var nemnt før du skulle ut. Eg fekk den informasjonen med meg.

Uten at det er så viktig. :wee:

Men det er mange som har misforstått, og må derfor loade tidligare save games. Så om dette med å hente våpenetkjem tydelig fram, er vel ein anna sak. :D

Endret av Elendil
Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590
Skrevet

Fikk det til no.

Loada tilbake litt.

Skrevet
Saken er jo at spillerne ikke burde kunne gå videre uten å plukke opp TAC-Gun, siden de MÅ ha den og ikke kan dra tilbake og plukke den opp.

Jepp, hadde nok vore den enklaste måten å gjort det på. Irriterande å loade tidligare save games fordi det ikkje går ann å gå tilbake. :thumbdown:

Skrevet
En annen tragisk bug som skjedde (selvfølgelig når de flyvende blekksprutene var som verst) var at jeg ikke fikk plukket opp bazookaen fordi spillet trodde jeg allerede hadde en. Når jeg switchet til våpenet kom det fram en usynlig bazooka og ammo viste 0. I enkelte posisjoner ble det grafikkbug, dvs. jeg så på en måte bazookaen innenifra. Jeg fikk altså da ikke brukt dette våpenet lenger. Reload hjalp heller ikke.

Dette spillet hadde nok trengt noe timer mer med test & bugfix. Er sjelden jeg treffer på slike grove bugs som har direkte innvirkning på spillbarheten.

Fikk også denne buggen. Jeg brukte min "Drop weapon"-knapp jeg, så droppa han den som et hvilken som helst våpen, slik at jeg kunne plukke opp en ny en. Prøvde forresten å plukke opp den jeg kasta, og da fikk jeg samme buggen igjen. Prøvde du å kaste den?

Skrevet (endret)

Klarer ikke drepe han allikevel faktisk... prøver på easy nå også, funka ikke det heller...

Er det noen strategiske punkter jeg skal treffe han... ? Burde han være død etter 3 missiles, og 20 - 40 gauuss ?

Endret av snoemann
Gjest medlem-105082
Skrevet

Ligger en 6-8 rocket lunchere rundt omkring du kan bruke. Gauss riflen anbefales også.

Skrevet
Sjeldent et spill har en så GROV bug... Jaja, men så er jo Crysis meget spesielt da ;)

Hahahaha, ta den fanboys.

Ser for meg svarene nå: åååh, kommer patch.. .2389178910437u230 patcher!1

Jeg elsker Crysis! Lollol, jeg vil gifte meg med Crysis! Det er det beste spiller EVER lizzm! Det er asså ikke fjortis det jeg sier lizzm!

Men ja.. Dette var i overkant av GROV bug for et så stort spill da. Synd egentlig.

Herregud, tror du ikke alle spill har bugs?? Alt har sitt negative og positive, trenger ikke å hakke ned på spillet for den grunn..

Er ikke fanboy, men seriøst, opptre litt bedre neste gang du skriver..

Skrevet

Dette er delen etter hvor man får beskjed av Helen om å bruke TAC saken for å ta knekken på idioten.. som jeg har forstått.. Men ikke pokkern at jeg får noe loc.

Hvor lenge skal man vente egentlig?

Skrevet (endret)

Merkelige bugs dere har. Spilte nettopp gjennom hele spillet uten en eneste bugs som er nevnt her på forumet.

Endret av Backflipp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...