Gå til innhold

Trenger vi flere jenter som moderatorer på forumet?


Anbefalte innlegg

Modteamet skal så langt de klarer moderere på samme måte, etter de samem retningslinjene. Utover det så diskuteres det saker internt dersom man er usikker. Jeg ser derfor ikke hvorfor kjønn skal spille noen rolle. Mener du at jeg som jente modererer på en anne måte enn de andre fordi de er gutter/menn? I såfall er det en sak som bør gripes fatt i fra en helt annen vinkel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å ansette jenter som moderatorer fordi de er jenter er noe vi burde holde oss sterkt unna. For ikke å snakke om at Dotten mest sannsynlig hadde begått Hara-Kiri dersom det ble gjort. Forumstyret har alltid lagt mest vekt på evner og kvalifikasjoner og det håper jeg de vil fortsette å gjøre.

 

Faktum er at kjønnsfordelingen her på forumet er svært ujevn, men vi ser at flere og flere jenter blir medlem her. En naturlig utvikling ettersom flere jenter blir aktive her, vil bli at flere jenter gjør seg bemerket for noe annet enn at de har pupper (Haha. RPP) og at flere da vil bli vurdert som moderatoremne.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Å ansette jenter som moderatorer fordi de er jenter er noe vi burde holde oss sterkt unna. For ikke å snakke om at Dotten mest sannsynlig hadde begått Hara-Kiri dersom det ble gjort. Forumstyret har alltid lagt mest vekt på evner og kvalifikasjoner og det håper jeg de vil fortsette å gjøre.

 

Faktum er at kjønnsfordelingen her på forumet er svært ujevn, men vi ser at flere og flere jenter blir medlem her. En naturlig utvikling ettersom flere jenter blir aktive her, vil bli at flere jenter gjør seg bemerket for noe annet enn at de har pupper (Haha. RPP) og at flere da vil bli vurdert som moderatoremne.

 

Jeg lurer på om vi debatterer to forskjellige ting her?

 

For et par tråder siden hadde i hvert fall for meg, undertegnede en fin meningsutveksling med Dottepusen og TWFA (bless his little curly head :love: ) . Der snakket vi om visjoner, mål, og annen logistikk ifm. forumets videre vei. Det synes jeg er spennende å fabulere rundt.

 

Snakker dere enda om det dødfødte diskrimineringsspørsmålet?

:)

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om vi debatterer to forskjellige ting her?

 

For et par tråder siden hadde i hvert fall for meg, undertegnede en fin meningsutveksling med Dottepusen og TWFA (bless his little curly head :love: ) . Der snakket vi om visjoner, mål, og annen logistikk ifm. forumets videre vei. Det synes jeg er spennende å fabulere rundt.

 

Snakker dere enda om det dødfødte diskrimineringsspørsmålet?

:)

 

Jeg tolket tråden som om diskrimerings/kvoteringsdiskusjonen pågikk for fullt, men jeg kan naturligvis ha tatt feil. :)

 

 

EDIT: Forøvrig følte jeg bare for å kaste min mening ut. :p

Endret av Heilage
Lenke til kommentar

Og med det stenges denne tråden.

 

Det betyr ikke at det er stengt for diskusjoner rundt de emnene som er tatt opp her i tråden. Dersom folk har lyst til å diskutere diskriminering, kvotering og beslektede emner på prinsipielt grunnlag er de velkommen til å starte en tråd om det i Politikk og Samfunn. Om noen har lyst på en diskusjon om hvordan vi kan trekke flere jenter til forumet - eller om en høyere andel jenter i styret og/eller moderatorteamet ville gjøre noen forskjell på forumets fasong og virkemåte - så må de gjerne starte nye tråder om de emnene her, slik at vi får en litt mer konkret problemstilling å diskutere, og ikke snakker rundt hverandre side etter side.

 

Reaksjoner og spørsmål tas som vanlig på PM.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...