Gå til innhold

Bestilling av Nokia N95 8GB fra utlandet.


Drizt

Anbefalte innlegg

Hmm godt spørsmål.

Jeg foreslår du stiller et spørsmål til siden som viser hvordan du endrer produkt koden. Du vil se jeg har spurt om et spørsmål der, jeg heter Helge Ringberg. Hvis han ikke svarer der kan du eventuelt sende han en email.

 

Si du kjøper telefonen med firmware v1.11 og det er det nyeste, du har us versjon av firmware. Jeg vil tru at når du ta skifter produktkoden til skandinavisk så vil den installere v1.11 skandinavisk versjon. Men dette har jeg ingen grunnlag til å si utenom spekulasjoner...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å kjøpe telefonen uten forsikring, og deretter forsikre den i Norge. Må jo betale mva på forsikringen fra usa (hvis en ikke ungår det), i tillegg kommer det frakt begge veier. Har noen oppfattninger om en slik variant?

Det samme spørte jeg om, men har ikke fått svar!

Jeg tenkte å forsikre den via netcom om det er mulig.

Lenke til kommentar

Hehe bra drizt :p

 

endringene er ikke så store. Er bare en stabilitets firmware. Blant anna er webbroswsern blitt mer stabil, den krasja en del før nye firmware, men etter har den ikke krasja en eneste gang.

 

BTW, k-rally er å anbefale, jevla fet spill som funker som fett på mobilen!

Og strømkapasiteten på mobilen er jo ganske imponertende. Satt i kantina å venta på en kompis, spilte k-rally minst en time med spilling. Og batteriet va fortsatt på fult og er fortsatt på fult.

 

Kameraet er også veldi bra. Så lenge man vet hva det takler. Man må vite korsn kameraet funker for å få bra bilder utav det, men er absolutt mulig. Tatt noen bilder jeg er veldig fornøyd med...

Lenke til kommentar

Jeg har lest igjennom og sett at disse bankoverføringene har tatt litt tid for en del.

Har prøvd å lese igjennom innlegg for å sjekke hvor lang tid det har tatt for folk, og det har vel vært mellom 2-4 dager.

Jeg bestilte min telefon tirsdag 20/11 og betalte via bankoverføring fra Skandiabanken like etter.

Samme morgen så jeg at beløpet var trukket fra min konto.

Jeg har ikke fått noe mail fra importgsm om at de har motatt pengene enda, og på status står det fortsatt "Pending Approval". Det har nå gått 4 virkedager (regner ikke med at man teller med lørdag eller søndag i statene heller) siden jeg bestilte (jeg regner best. dag som 1 virkedag da beløpet ble trukket mellom 10:00-12:00 på morgenen en gang)

 

Grunnen til at jeg poster dette er fordi jeg lurer på om det er noen som har ventet lenger enn dette?

Begynner å bli litt stressa...men regner med det skjer noe i starten av kommende uke.

Endret av StigeSpill
Lenke til kommentar
Jeg har lest igjennom og sett at disse bankoverføringene har tatt litt tid for en del.

Har prøvd å lese igjennom innlegg for å sjekke hvor lang tid det har tatt for folk, og det har vel vært mellom 2-4 dager.

Jeg bestilte min telefon tirsdag 20/11 og betalte via bankoverføring fra Skandiabanken like etter.

Samme morgen så jeg at beløpet var trukket fra min konto.

Jeg har ikke fått noe mail fra importgsm om at de har motatt pengene enda, og på status står det fortsatt "Pending Approval". Det har nå gått 4 virkedager (regner ikke med at man teller med lørdag eller søndag i statene heller) siden jeg bestilte (jeg regner best. dag som 1 virkedag da beløpet ble trukket mellom 10:00-12:00 på morgenen en gang)

 

Grunnen til at jeg poster dette er fordi jeg lurer på om det er noen som har ventet lenger enn dette?

Begynner å bli litt stressa...men regner med det skjer noe i starten av kommende uke.

Hei,bestilte 21.11 og venter også.Men er ganske rolig,ser det står på sidene deres at de er stengt 22.-26. pga thanksgiving.....få høre om du får opp annen melding enn "pending approval"?

Lenke til kommentar
Sendte du mail til "payments" mailkontoen etter betalingen da?
Once you have remitted payment via Wire Transfer, please email us at [email protected] with the transfer date, amount and your Order ID (e.g. ECOM-1123). Failure to do so will result in delay of shipment.

Der sa du noe gitt... Det var ergelig at jeg ikke hadde fått med meg, flaks at var thanksgiving også da, så kanskje jeg må vente i 14 dager :) Da var den e-posten sendt i alle fall, 5 dager forsinket. Satser på det går greit for det.

Lenke til kommentar
Sendte du mail til "payments" mailkontoen etter betalingen da?
Once you have remitted payment via Wire Transfer, please email us at [email protected] with the transfer date, amount and your Order ID (e.g. ECOM-1123). Failure to do so will result in delay of shipment.

Der sa du noe gitt... Det var ergelig at jeg ikke hadde fått med meg, flaks at var thanksgiving også da, så kanskje jeg må vente i 14 dager :) Da var den e-posten sendt i alle fall, 5 dager forsinket. Satser på det går greit for det.

 

Hei.

Hvor leste dere dette? "Once you have remitted payment via Wire Transfer, please email us at [email protected] with the transfer date, amount and your Order ID (e.g. ECOM-1123). Failure to do so will result in delay of shipment" ??

Jeg har overført penger men har ikke sendt noe der må jeg det?? hvor står det isåfall?

Lenke til kommentar

Det står i en epost som skal komme etter at du har fullført bestillingen:

 

Subject: Import GSM: Order #12345 Banking details

 

Wire / Western Union Instructions

 

Below you may find our instructions for remitting payment via Wire Transfer or Western Union.

If you should have any questions about this process, feel free to contact us.

please note this information may also be seen on the following page: http://www.importgsm.com/pages.php?pageid=...mp;mode=preview

 

ImportGSM.com : Banking Details

a globalsuppliers llc company

 

ImportGSM.com

3502 Scotts Lane

Suite 1101

Philadelphia, PA 19129

 

3502 Scotts Lane

Philadelphia, PA

19129, USA

(215) 325.0747 call

(484) 450.2500 fax

 

Method : Wire Transfer

 

+ Account name:

Global Suppliers LLC

 

+ Account number:

2000019200899

 

+ ABA:

031201467

 

+ Swift:

PNBPUS33PHL

+ Bank Location:

 

Wachovia Bank

612 Germantown Pike

Lafayette Hill, PA 19444

USA

 

+ Bank Contact:

 

Rachelle Petrancuri

Vice President

(610) 834-4100

 

Once you have remitted payment via Wire Transfer, please email us at [email protected] with the transfer date, amount and your Order ID (e.g. ECOM-1123). Failure to do so will result in delay of shipment.

 

Method : Western Union Transfer

 

+ Western Union Details:

 

Name : Eric Griffin-Shelley Jr

Street : 3502 Scotts Lane

City : Philadelphia

State : PA

ZIP : 19129

Country : USA

Phone : 215-325-0747

 

Once you have remitted payment via Western Union, please email us at [email protected] with the MTCN number, amount and your Order ID (e.g. ECOM-1123). Failure to do so will result in delay of shipment.

 

--------------------------------------------------------------------------------

Sincerely,

Import GSM

Phone: 215-325-0747

Fax: 484-450-2500

URL: http://www.importgsm.com

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...