Gå til innhold

Den store "Assassin's Creed" tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da vil jeg ønske alle medlemmer og gjester velkommen til den store Assassin's Creed tråden

En liten takk til Gamer.no for god info, og gode bilder som gjorde det enkelt og kunne forklare

Trådens regeler

• Diskuter rundt Assassins Creed, del gjerne medier el.l
  • Kom med nyheter
  • Ikke spam!
  • Bruke vanlig folkeskikk
  • Ingen posting om ulovlig kopiering el.l
  • Vær snill og vær glad for at dette vakre spillet skal glede oss :)

Assassin's Creed er ferdig!

assassinia7.th.jpg

Assassin's Creed.

Bare tenk deg, du er langt tilbake i tid. Året er 1191. Du spiller snikmorderen Altair som opererer sammen med en gruppe likesinnede i Midt-Østen. Etter et feilslått oppdrag, degraderer mesteren i gruppen deg til samme rang som en nybegynner. For å vinne tilbake respekten og tilliten blant dine egne, får du det relativt omfattende oppdraget å stanse det tredje korstoget.

Assassin's Creed har blitt fulgt tett av hele verdens spillpresse etter at det først ble vist frem for et år siden. Spillet kommer fra den anerkjente produsenten Jade Raymond i Ubisoft, dette spillet ser ut til og bli et av tidenens mest historie/action fyllte spill.

Spillet bygger på ekte historie som stammer tilbake til det tredje korstoget. Det er til og med blitt brukt flere fag menn og eksperter som studere denne epoken til hjelp for og rett leie seg hvordan Jerusalem ville sett ut på tiden.

Verdenen du beveger deg rundt i er meget stor, den består av flere byer og små plasser du kan vandre fritt i.

Spillet er har ingen faste ruter på hvordan du kan fullføre et oppdrag, hvordan du utfører det, om det er via stealth eller bare og fly rett på så er dette opp til deg. Men det utføres lettest ved stealth sannsynligviss. Når ingen er klar over at du kommer.

Når jeg nevner at du har en fri bevegelse kan man nesten sammenligne det med GTA, med dette mener jeg at man kan rett og slett springe rundt som man vil og utforske, ikke minst den unike funksjonen som er lagt til som Jade Raymond under X06 selv sier "Le Parkour" eller som har et litt mer kjent navn nemlig "Yamakazi" som bygger på en måte og klarte på alle mulige byggninger eller i det hele tatt, bare hoppe store distanser. (free run)

i_346146-564x376.jpg

Det finnes mange måter og kommer seg fram til hoved målet for oppgaven din, den ene er som nevnt. Det er å springe rett frem og gjøre det med en gang, men det vil ikke gjøre spillet til noe spesielt kjekt ville jeg tro.

Man, kan klatre opp noen byggninger og stupe ned bakfra eller så kan man gjøre min favoritt, faktisk blande seg inn i folke mengden der hvert individ faktisk regagere på hver sin måte ettersom hvordan du behandler dem. Med og blande seg inn i folke mengden er det ingen som legger spesielt merke til deg og du kan når ingen ser på snike deg opp og gjøre det du skal.

Altair har også en skjult kniv som kommer ut gjennom en gammel mekanisk hanske rett før "Assassination!"

Tar jeg ikke feil, har vel denne mekansike hansken eksistert i dette årstallet, men det vet jeg ikke.

Det visses i vertfall på bildet under.

i_195735-564x376.jpg

i_332309-564x376.jpg

Slosse scenene bygger på en av de mest realistiske, der ubisoft selv lagde bevegelsene ved hjelp av "motion animation". Dvs at de bruker en drakt med mange 1000 sensorer på for og oppfatte og animere ulike bevegelser for og få disse scenene til og se best mulig ut.

Altair, kan ikke som i mange andre spill ta flere kniv eller sverd slag mot hode, han kan som de sier ikke en gang ta et.

Så her er det virkelig opptil spilleren og holde seg unna, og slå til når motstanderene er åpne.

i_332310-564x376.jpg

Alt i alt, så er det ikke så mye mer jeg kan fortelle dere utenom det jeg har skrevet her og at dette spillet kommer ikke til PC før i 2008.

PS3 og Xbox360 utgavene er i butikk hyllene 15 November.

Men, hvem vet kansje oss PC freaks som må vente lengre, kansje har noe mer å se fram til en konsoll nerdene?

Takk for meg, god diskusjon!

Forhold dere til reglene, og kos dere!

Linker til Assissin's Creed medier:

Bilder

X06: Assassin's Creed Demo

Game Trailers (gode kvaliteter)

Feel Free, Let Go. Altair!

i_332307-564x376.jpg

Endret av Johsse
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på spaceworld Afmi (moss) ista å skjekket når Assassins Creed Kommer til PC og jeg ble fortalt at det kommer på Torsdag, men etter hva jeg vet er ikke det bare til Xbox 360 som kommer denne uken? for hvis det er PC også blir det Assassins Creed på torsdag :)

Vært en bra spill mnd for meg :) kjøpt : The Witcher , BioShock, Gears Of War(PC), Orange Box, Call Of Duty 4 Modern Warfare også skal jeg jo seff ha Assassins Creed :)

Skrevet (endret)

Da ble du nokk feil informert (av en veldig sløv ansatt). Det er bare konsoll versjonen (ps3/x360) som kommer nå, pc kommer tidlig neste år.

Endret av Bad_Byte
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...