Gå til innhold

Tråden for Medisinstudenter


Vaio

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, hva synes dere jeg bør gjøre? Har fått tilbud om skoleplass i Kraków og står foreløpig som nummer 4 på ventelisten for medisin i Tromsø! Veldig usikker på om jeg eventuelt får tilbud fra Tromsø, men dersom jeg gjør det, synes dere jeg bør takke ja eller nei? Tror virkelig det er kjempebra uansett hvor en havner, men ønsker gjerne andres perspektiv på det også:)))

 

 

Lenke til kommentar
Realfags skrev (På 3.8.2021 den 23.52):

Hei, hva synes dere jeg bør gjøre? Har fått tilbud om skoleplass i Kraków og står foreløpig som nummer 4 på ventelisten for medisin i Tromsø! Veldig usikker på om jeg eventuelt får tilbud fra Tromsø, men dersom jeg gjør det, synes dere jeg bør takke ja eller nei? Tror virkelig det er kjempebra uansett hvor en havner, men ønsker gjerne andres perspektiv på det også:)))

 

 

Etter hva jeg har hørt er medisinstudiet i seg selv mye enklere i Norge. Jeg går på UiO og der er det noen som startet i utlandet og flyttet over etter noen år, de sier det er tøffere i utlandet. Hadde det vært meg hadde jeg begynt i Tromsø. Vet ikke hvordan det er i Tromsø, men i Oslo er det mange som faller fra, også etter studiestart. Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
JøssesNavn skrev (5 timer siden):

Tusen takk! Sto på 3. plass i førstegang

Hei! Hadde du allerede kommet inn på våren UIO 2022 men fikk plass på høsten? Siden ser selv at jeg bare har rykket en plass frem i køen på venteliste våren. Tenkte at 3 plass frem i køen på høsten også ville få folk på våren fremmover.

Lenke til kommentar
HappyGilmore skrev (29 minutter siden):

Oi, så nært! Det har vel vært studieoppstart for medisin i Tromsø? Jeg står som nr 3 på odontologi nordnorsk kvote. Vet du når ventelistene stenger, altså når er siste sjanse?

Ååå, håper du også får tilbud om skoleplass! Jeg ringte opptakskontoret ved UiT og de fortalte at etter 9. og 10. september omtrent, vil man ikke lenger høre noe! 

Lenke til kommentar
Realfags skrev (På 14.8.2021 den 9.14):

Ååå, håper du også får tilbud om skoleplass! Jeg ringte opptakskontoret ved UiT og de fortalte at etter 9. og 10. september omtrent, vil man ikke lenger høre noe! 

Hvorfor 9 eller 10? Er det pga at det har gått for mye tid til at nye kan starte igjen? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...