lasse_hansen87 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 har nå prøvd alle mulige instillinger i både nvidia kontroll panel og i spillet, blir ikke kvitt hakkinga, når jeg blant annet går i spillet... uff.. ingen som har noen tips, eller noe om noe jeg kan stille på??
lasse_hansen87 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Her er instillingene i spillet, noen instillinger jeg har stilt feil? mener og har prøvd det meste nå, men kanskje jeg har oversett noe, hakker ihvertfall i spillet, og jeg vet ikke hvorfor.. etter som det jeg kan se, er det bare GRAW2 som det hakker i.
lasse_hansen87 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 noen som vet hva det evt kan være? har nyeste patch og alt sånn..
Kornfleks Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Dude :O 6 poster på rad, bruk Redigeringsknappen! Men du kan jo prøve å skru på Antialiasing da...
KVTL Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 (endret) Heisann. Redigerknappen er for å brukes, slik at man får samlet alt i en post hvis man vil utdype en post litt mer. Bumping er heller ikke lov i følge retningslinjene. Retningslinjene pkt 10 (utdrag): #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam Fra Nettiketten vår: Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. MVH KVTL Endret 13. november 2007 av KVTL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå