Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan snakke med ei jente på fanget?


Gjest Wonders

Anbefalte innlegg

Igår fikk jeg ei jente på fanget i en fest.

Hun var ikke så full, ikke jeg heller.

Jeg dret meg skikkelig ut fordi jeg ikke fant på noe å si, det kom liksom ikke noe ut av meg...var helt speechless.

Jeg greide ikke si noe annet en å bare si " For En fest hva?" og ikke no mer...Vi var helt stille til hun kjedet seg og dro fra meg

 

Lurer på hva kan man snakke om eller hva jeg skal si for å få en samtale i gang når plutselig en jente kommer og setter seg på fanget ditt...

Hadde vært fint hvis noen kunne komme med noen ideer

 

Alder: litt under 18

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte på noe seriøst da :-P Sånn at vi ikke sitter der og bare se på hverandre

Samtalen trenger ikke å ende opp i senga!! bare noe som kan få en samtale i gang.

Eventuelt morsom eller slik at hun liker å snakke vidre

Lenke til kommentar
Haha, klassefest lol?

Uansett, har du hun på fanget er den vanskelige jobben over. :p

 

Hvis man kjenner alle så betyr det ikke at det er en klassefest.

Og når hun sitter på fanget ditt så er det faktisk da det begynner..!!

 

 

tenkte på en samtale hvor hun kunne føle seg tryggere når hun sitter på fanget mitt

Lenke til kommentar

Minner om reglene for gjesteposting her på forumet, som blant annet sier:

 

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person.

 

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

Emnet for denne tråden er noe de fleste av oss har opplevet og kan neppe kalles sensitivt. Gjesteposting er derfor ikke i tråd med reglene. Tråden stenges. Trådstarter er velkommen til å starte en tråd om dette emnet under et registrert brukernavn.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...