Gå til innhold

Gears Of Wars: Har overgangen fra Xbox til Pc gått bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GoW editoren var litt for avansert for meg.. tror nok jeg holder meg til Cryengine 2 sin ja, hvis jeg skal i hele tatt greie å lage noe :p

Skrevet

Jeg har aldri spilt Xbox-versjonen av spillet, men føler allikevel at jeg må uttale meg.

Dette er kanskje det kuleste spillet siden Resident Evil 4 til Wii (personlig var det forrige høydepunkt for meg). Berserkerfightene er så utrolig fryktinngydende, og jeg digger særlig intelligensen til fiendene. De prøver konstant å flanke deg, og det blir fort et problem når du skal splitte laget ditt. Tror jeg nærmer meg slutten av spillet nå, og det er forsåvidt fint nok. Blir litt repetetivt i lengden, men allikevel, gud bedre så kult.

For andre som ikke har prøvd spillet før: skaff dere det, og gled dere til dere får prøve motorsaga :D

Skrevet

Det spillet her er jo bare så vanvittig rått!! Elsker de stereotypiske muskel gutta, som får teamet til Arnold i Predator ,til å se ut som en gjeng skolegutter. Helt herlig post apokalyptisk stemning og grafikk, for ikke snakke om den pompøse orkester musikken. Er så glad for at det spillet her kom på pc, hadde vært en skam for min del og gått glipp av det.

Men har hatt problemer med det som jeg ser flere har, i mitt tilfelle så er det screen tearing, selv om v-sync er skrudd på i spillet. måtte gå inn i nvidia kontrollpanelet å skru på tvungen v-sync, og nå funker det.

Skrevet

Eneste som irriterer meg er at V-sync ikke virker og at styringa er litt småbuggy.

Ser ikke ut som at man kan kjøre AA heller, med mindre man har vista, hvor tåpelig er ikke det? Mulig det går via drievere, har ikke testet det enda.

Skrevet
Eneste som irriterer meg er at V-sync ikke virker og at styringa er litt småbuggy.

Ser ikke ut som at man kan kjøre AA heller, med mindre man har vista, hvor tåpelig er ikke det? Mulig det går via drievere, har ikke testet det enda.

har du prøvd med tvungen v-sync i kontrollpanelet til skjermkortet, i windows?

Skrevet
Jaja, uansett. det er nørdete og vite/huske sånne ting.

Om ikke du syns det.

Våkn opp.

Hehhe, otaku.

Nø, sa jeg da ikke noe imot! Jeg bare kom med en ny rettelse. Og hei, jeg er nerd.

Skrevet (endret)

Har spilt det litt nå, glemte å ta noen screenshots - det var rett og slett for kult å spille til å tenke på å ta bilder :D Synes pc-porten er veldig godt gjennomført, har ikke merket noen problemer enda. Og grafikken er jo helt herlig og sylskarp på pc 1680x1050, særlig på folkene og effektene - jeg la merke til at noen omgivelser hadde litt for lite i seg så det er vel en liten arv fra konsoll men tross alt gjør det ikkeno da det er action for alle penga :) Synes også kontrollene var gjennomført veldig bra. Skal se om jeg husker å ta noen screenshots etterhvert :p

Endret av Crossfire
Skrevet

Har nå spilt dette spillet uavbrutt i nesten 2 dager, og har bare en kommentar: sweeet! Spillet kjører fantastisk bra på full grafikk, uten noen som helst stuttering eller screentearing. Det meste ser lekkert ut, gameplayen er veldig bra (selvom det kan være litt repetetivt) og multiplayeren er bare total elsk! Digger også dette med at man får achievements lastet opp på xbox live profilen. Gjør at du kan spille Gears of War singleplayer litt lengre uten å gå lei. Slet litt med å få startet opp spillet de første gangene, men alt ordnet seg da jeg satte på "Run as Administrator".

Så alt i alt, kan jeg også si at dette er ett spill i 5'er klassen - absolutt verdt å kjøpe om din PC kan takle det ;)

Skrevet (endret)

Har ett problem i spillet her som jeg har i Call of Duty 4 også. Jeg får lag spikes hele tiden. Men jeg skal ha bra nok maskin til å kjøre det nogent greit. Jeg har alt på low.

Mine specs:

Crucial PC3200 DDR-DIMM 2048MB

Gainward GeForce 7600GT 256MB

AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz

(Yay for copy paste. :innocent: )

Endret av Odd Ball
Skrevet

Jeg får det ikke til og funke på min windows xp. Det klikker og hakker hele tiden her. Jeg har AMD Dual core 2,0Ghz 2GB ram, ATi X1900XT så det burde da ikke være her feilen er.. Blir ganske irritert nå. Holdt på siden 1800 med dette tullet. Noen som har tips som kan hjelpe?

Skrevet
Har spilt det litt nå, glemte å ta noen screenshots - det var rett og slett for kult å spille til å tenke på å ta bilder :D Synes pc-porten er veldig godt gjennomført, har ikke merket noen problemer enda. Og grafikken er jo helt herlig og sylskarp på pc 1680x1050, særlig på folkene og effektene - jeg la merke til at noen omgivelser hadde litt for lite i seg så det er vel en liten arv fra konsoll men tross alt gjør det ikkeno da det er action for alle penga :) Synes også kontrollene var gjennomført veldig bra. Skal se om jeg husker å ta noen screenshots etterhvert :p

Høres bra ut. Kjøpte det i dag, skal teste det ut senere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...