Xp3ri3nZ Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Fikk Gears Of Wars til pc i går, heiv i plata inn i PC-en og installerte. Spillet er fantastisk bra lagt til for tastaturet og musa, det går bara 1 par min så har du helt kontroll på mannen din. Det føles virkelig bra og springe rundt og skyte hode av alle disse alienen, grafiiken er jo og super bra syns eg da. Gleder meg til å få teste Coop Moden
Xp3ri3nZ Skrevet 9. november 2007 Forfatter Skrevet 9. november 2007 (endret) Off fikk en sånnen berserker etter meg fy faen så skummel hun er, måtte trykke på escape og ta en liten pause et par ganger Endret 9. november 2007 av Xp3ri3nZ
Pest^N Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Dødskjedelig spill... men nå har jeg ikke prøvd x-box versjonen da. Er vel bare meg som ikke liker lineære arkadespill og følelsen konsollspill gir.
thehazen Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Bare en skikkelig nerde rettelse: Berserker er en Hun ikke Han. Stod i boka til limited ed. av 360 spillet. Hehe
Mr_dude Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 /quote Berserker er en Hun ikke Han. sexy..!
mr. Zilter Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Bare en skikkelig nerde rettelse: Berserker er en Hun ikke Han. Stod i boka til limited ed. av 360 spillet. Hehe Hva med en nerderettelse, uten ordelingsfeil?
Aedion^ Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Installerer nå jeg også! Dette er jeg helt sikker på at kommer til å bli gøy, men vi får nå vente å se da.
Xp3ri3nZ Skrevet 9. november 2007 Forfatter Skrevet 9. november 2007 Var litt skeptisk på dette spillet pga at det er en convert fra xbox, men eg merka ingen ting til det nå eg spillte, kjempe kult spill vill gi det en 5 er
Aedion^ Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 (endret) Konge Har du prøvd Cod 4 ennå eller? Stod mellom det og Gears of War når jeg var i butikken i dag skjønner du, men valget havnet på Gears. Er det slik at man må betale for Live account hver måned for å kunne spille det online? Har nok utgifter allerede, for å si det sånn. Endret 9. november 2007 av RaVager_X
thehazen Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 (endret) GoW er ett flott spill på både 360 og pc, men pc versionen har litt buggy grafikk optimalisering. Kanskje ikke for alle, men mange klager på Screentearing og Stuttering(småhakking). Screentearinga skulle jo ikke finnes når V-sync står på, men for mange så skjer det likevel. Inkludert meg. Men men, fortsatt godt. Eneste er vel att det er litt lite med MP matcher ute og går på pc versionen, må relativt få har hatt spillet før idag så det ordner seg nok. Du må ikke ha Gold acc, for og spille online, du kan fortsatt spille playermatches eller noe i den duren med silver acc(gratis). Men da får du ikke MP Achievements har jeg hørt, og du blir heller ikke en del av statestikken. Men det funker da likesågodt, og jeg aner det blir mer silver medlemmer på GOW PC en gold. Endret 9. november 2007 av thehazen
Aedion^ Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 (endret) Dette med dårlig optimalisering, screentearing og stuttering kan ikke ha noe med at PC-en som blir brukt ikke er av nyere "klasse" da? Jeg mener DirectX 10 osv.? Endret 9. november 2007 av RaVager_X
thehazen Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Nei det er det faktisk ikke. Jeg kjører Core 2 Duo E6600, 3Gb Ram, GF8800GTS 640, Vista ultimate. Og har samme problemet.
Aedion^ Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Oh, ok Blir vell forhåpentligvis gitt ut noen patcher etter som tiden går. Spill pleier jo vanligvis ikke å være helt feilfrie med en gang de blir sluppet ut. Men nuh er jeg straks ferdig med installeringa, så kommer tilbake etterpå for å dele min erfaring med spillet.
Avean Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Spillet er totalt ødelagt, bare kræsjer i oppstarten.
MaxXRebo Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 sto mellom cod4 og gow da jeg vvar på butikken istad, ett helvete å dra å kjøpe spill for tiden, det bugner av fristende stortitler i alle hyller!! Anyway, valget falt på gow, og hittil må jeg si det er helt knall!!
MrL Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Tok da utrolig lang tid å instalere dette spillet, har stått på i 45 minutter nå ..
thehazen Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 (endret) Tips til de som har problemer med att spillet kræsjer nesten med en gang. Om du bruker Vista, så gå til Binaries i Gow mappa di, finn startup.exe og høyreklikk på den. Så velger du "kjør som Administrator". Jeg hadde det problemet, og når jeg gjorde dette så var problemet vekk. Og ja, det tar nesten en time og installere spillet for de fleste. Endret 9. november 2007 av thehazen
Avean Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 (endret) Tips til de som har problemer med att spillet kræsjer nesten med en gang. Om du bruker Vista, så gå til Binaries i Gow mappa di, finn startup.exe og høyreklikk på den. Så velger du "kjør som Administrator". Jeg hadde det problemet, og når jeg gjorde dette så var problemet vekk. Og ja, det tar nesten en time og installere spillet for de fleste. Mange som sier det der, men det er grået ut for meg siden jeg er Administrator fra før. Dessuten XP brukere har samme problemet og de har ikke denne muligheten. Endret 9. november 2007 av Avean
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå